کد خبر : 1741056 | 12 اسفند 1399 ساعت 21:38 | 294.1K بازدید | 83 دیدگاه

همه شایعات درباره نیمکت استقلال

سه گزینه نهایی در جلسه واتساپی هیئت مدیره

با قطعیت اخراج محمود فکری، از صبح امروز گمانه زنی ها درباره آینده نیمکت استقلال تبدیل به خبر اول فوتبال ایران شده است.

سه گزینه نهایی در جلسه واتساپی هیئت مدیره

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و پس از دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان بود که از گوشه کنار خبر رسید پایان کار محمود فکری در جمع آبی ها فرارسیده است و از آن به بعد بود که گزینه های مختلفی که برای نیمکت استقلال مدنظر تصمیم گیرندگان قرار داشتند به تکاپو افتادند. در حال حاضر سه گزینه اصلی و دو گزینه فرعی افرادی هستند که نامشان برای نیمکت استقلال مطرح شده و تماس هایی از سوی هیئت مدیره با آنها گرفته شده است.


طبعا در بین گزینه ها دو نام بیشتر از بقیه به گوش رسیده اند: امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی. اما پیش از جلسه شبانه و واتس آپی اعضای هیئت مدیره که احتمالا به انتخاب نهایی سرمربی خواهد انجامید، افراد مختلفی مورد پرسش قرار گرفته اند تا شرایط آنها برای حضور در استقلال سنجیده شود.

 

 


در جمع استقلالی هایی که سابقه حضور روی نیمکت این تیم را دارند، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان مربیانی هستند که در حال حاضر تیمی ندارند. هر دو مربی سابقه کاپیتانی استقلال را دارند و هواداران به خصوص خود را داشته اند و نفر بعدی کسی جز امیر قلعه نویی نیست. سرمربی گل گهر سیرجان که استقلالی ها از صبح امروز برای پیگیری نحوه آزاد کردن وی، با باشگاه گل گهر تماس رسمی گرفته اند. اما امروز صبح نام گزینه دیگری در میان گزینه های استقلال مطرح شد. ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور که ظاهرا عبدیان مشاور هیئت مدیره شب گذشته و پس از قطعیت جدایی محمود فکری با وی تماس گرفته است. به جز این، جواد نکونام یکی از اهداف استقلالی ها برای صندلی مربیگری بوده که باشگاه فولاد همانطور که انتظار می رفت با این مسئله به مخالف پرداخت و سعید آذری گفت اجازه جدایی جواد نکونام را به وی نخواهد داد.

 

 

1572274

 


در شرایطی که دقایقی پیش باشگاه گل گهر سیرجان هم با انتشار یک بیانیه به مخالفت شدید با انتقال قلعه نویی پرداخت، به نظر می رسد شانس گزینه های دیگر یعنی فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان بالاتر از دیگران باشد حداقل به این دلیل که آنها مشکل خاصی برای عقد قرارداد با آبی ها ندارند.


علیرضا منصوریان در این فصل هدایت تراکتور را در دست داشت که با تصمیم عجیب مالک این باشگاه در هفته چهارم از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد. فرهاد مجیدی هم که سال گذشته نتایج خوبی با استقلال گرفته بود، پس از شکست مقابل همین ساکت الهامی مجبور به کناره گیری از سمت خود به عنوان سرمربی استقلال شد تا مجید نامجو مطلق موقتا جانشین وی شود و سپس نوبت به محمود فکری برسد.

 

 

1551378

 


اگر پیش بینی های ما درست باشد رقابت نهایی بین فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان خواهد بود. مجیدی یک مربی جوان تر و آشنا با تیم فعلی استقلال است اما منصوریان هم با تجربه زیاد و حضوری یک و نیم ساله در استقلال مترصد فرصت مجددی است تا خود را به هواداران این تیم اثبات کند.


در این بین انتخاب سرمربی آینده استقلال بدون تردید به نظر وزیر ورزش نیز مرتبط خواهد بود و امروز بحث بر سر این بود که او با انتقال قلعه نویی موافقت کرده است. قلعه نویی که سال گذشته در همین روزها در آستانه عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان بازی های جام ملت های آسیا 2023 بود، با مخالفت شدید کارخانه فولاد مبارکه، کار خود را در اصفهان ادامه داد تا به آرزوی قلبی اش نرسد. او حالا در شرایطی مشابه قرار گرفته و دوباره مسئولان تیمی که او را در ابتدای فصل دراختیار گرفته اند، به هیچ قیمتی حاضر به جدا شدن وی نیستند. اگر چه به هر حال استقلال یک مورد خاص است و ممکن است در این زمینه، افرادی از بالاتر سعی در فیصله دادن به این ماجرا داشته باشند.

 


شما هم می توانید نظر خود را درباره آینده نیمکت استقلال برای ما بنویسید. از بین افرادی که نامشان به عنوان سرمربی استقلال مطرح شده، با توجه به شرایط مالی و مسائل انضباطی و در هم ریختگی این تیم، کدامیک صلاحیت بیشتری برای نشستن روی این نیمکت را دارند. گزینه هایی که دانستن نامشان به حساس ترین ماموریت خبرنگاران تا آخرین ساعات امشب تبدیل خواهد شد. گزینه ای که احتمالا فردا در تمرین استقلال معارفه می شود تا در روزهایی که مسابقات لیگ با فشردگی هر چه تمام تر در حال برگزاری است، بار استقلال روی زمین نماند. آبی ها در بازی بعدی، مقابل فولاد قرار خواهند گرفت. تیمی که روی نیمکتش جواد نکونام را دارد و هر یک از این گزینه ها که به استقلال بیایند، کلی داستان و ماجرای جالب در انتظار این مسابقه خواهد بود.

دیدگاه‌ها