کد خبر : 1741098 | 13 اسفند 1399 ساعت 09:31 | 33.2K بازدید | 4 دیدگاه

دروازه‌بان سایپا علیه گل تماشایی؛ 

یاد ضربه فن‌پرسی در آزادی زنده شد (عکس)

در حالی که مهاجم پرسپولیس فرصت داشت تا روی یک ارسال عالی درون محوطه جریمه سایپ گلزنی کند، اما دروازه حریف مانع از این اتفاق شد.

یاد ضربه فن‌پرسی در آزادی زنده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در دوئل پرسپولیس و سایپا و پس از گلزنی زودهنگام سیدجلال حسینی، بازی متعادل دنبال می‌شد و گاهی حملات سایپایی‌ها برای جبران نتیجه شکل می‌گرفت اما بیشتر شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال مدیریت بازی بودند؛ با این‌حال خط دفاعی سایپا نیز در مقابل کارهای ترکیبی و حملات شاگردان یحیی آسیب‌پذیر نشان می‌داد و این مسئله بهترین فرصت را برای افزایش اختلاف دو تیم ایجاد کرد.

 

در یکی از بهترین موقعیت‌هایی که نصیب بازیکنان پرسپولیس شد، سعید آقایی از جناح چپ ارسال تماشایی و بی‌نقصی روی دروازه سایپا شد که ارسال او در میان مدافعان بلندقامت سایپا با ضربه سر دیدنی وحید امیری همراه شد اما ضربه امیری با واکنشی زیبا و استثنایی از سوی محمدحسین اکبرمنادی مواجه شد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل در ورزشگاه آزادی رقم نخورد.

 

ضربه سر وحید امیری شباهت زیادی به ضربه سر رابین فن‌پرسی مهاجم سابق تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 برزیل داشت که ضربه فن‌پرسی به زیبایی وارد دروازه اسپانیا و ایکر کاسیاس شد.

 

دیدگاه‌ها