کد خبر : 1741240 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:19 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: امسال فاتح ۹ اسکودتوی پیاپی را شکست دادیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است تنها راه نشان دادن پیشرفت شان فتح کردن اسکودتو است.

کونته: امسال فاتح ۹ اسکودتوی پیاپی را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های سری آ که بعد از سال‌ها امید فراوانی به قهرمانی در این مسابقات دارد، فرداشب در چهارچوب هفته بیست و پنجم مهمان پارما خواهد بود. پارما در قعر جدول قرار گرفته و اینتر روی کاغذ کار دشواری مقابل این تیم نخواهد داشت اما آنتونیو کونته از سختی‌های این مسابقه کاملا آگاه است.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "من انتظار دارم یک بازی دشوار باشد.  از زمانی که من به اینجا آمدم ، پارما همیشه برای ما دردسر ایجاد کرده است.  در حال حاضر آنها وضعیت خوبی ندارند اما آنها دارای تجربه و مربی خوبی هستند. ما به عملکرد صحیحی در این بازی نیاز خواهیم داشت.

 

 

1578321

 

 

ما باید در مقابل دروازه موثر تر باشیم. موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم اما باید در به ثمر رساندن آنها با تجربه تر عمل کنیم. تا پایان فصل فشار وجود خواهد داشت. ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و شرایط متفاوت شده بنابراین باید با بلوغ کامل مسائل را مدیریت کنیم."

 

کونته در ادامه گفت:" امسال تیمی را شکست دادیم که 9 بار پیاپی قهرمانی سری آ را به خود اختصاص داده است؛ تیمی که می‌خواهد بار دیگر قهرمان شود. من فکر می‌کنم این مسئله بسیار مهم است چرا که فصل گذشته دو بار ما را شکست دادند و قدرت خود را تثبیت کردند. تنها یک راه برای نشان دادن پیشرفت مان وجود دارد و آن فتح اسکودتو است."

 

 

1577339

 

 

شرایط الکسیس سانچز: " او در حال حاضر بهترین شرایط خود را پشت سر می‌گذارد. او می داند که روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز از وی جلوتر هستند اما در عین حال بسیار خوب عمل می کند."

دیدگاه‌ها