کد خبر : 1741421 | 14 اسفند 1399 ساعت 19:35 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور

به توجه به نیمکت نشینی مجید حسینی در دیدارهای اخیر ترابزون اسپور، به نظر می رسد جدایی او از این تیم قطعی شده باشد.

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه امروز ترابزون اسپور بدون حضور مجید حسینی مدافع ایرانی خود در استادیوم رجب طیب اردوغان شهر استانبول، مهمان قاسم پاشا بود که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود بگذرد و جایگاه خود در رده چهارم جدول را مستحکم کند.


در این دیدار دژانینی مهاجم ترابزون اسپور که بحث شکایت او از تیم سابقش الاهلی عربستان حسابی داغ شده و خطراتی نظیر کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم سعودی را تهدید می کند، در دقیقه 24 موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه قاسم پاشا کند.

 

1578605


در ادامه یوسف اردوغان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای قاسم پاشا به ثمر رساند اما در دقیقه 73 آناستاسیوس باکاستاس هافبک یونانی ترابزون اسپور گل دوم و برتری بخش را برای شاگردان عبدالله آوچی به ثمر رساند تا ترابزون اسپور موفق شود با این پیروزی خارج از خانه 51 امتیازی شده و رده چهارم را حفظ کند.

 

1578606


در این دیدار مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور که به تازگی ویروس کرونا را شکست داده، 90 دقیقه روی نیمکت تیمش حضور داشت و به میدان نرفت. نکته جالب اینکه حسینی در 10 دیدار گذشته ترابزون اسپور در 5 دیدار به میدان رفته که مجموع دقایق حضورش در این بازی ها، تنها 37 دقیقه است.

 

1578603


حسینی که در روزهای پایانی قراردادش با ترابزون اسپور قرار دارد، به دنبال جدایی از این تیم ترکیه ای است و تیم اندرلخت بلژیک از مشتریان پر و پا قرص مدافع سابق استقلال محسوب می شود. در ماه های گذشته تلاش مدیران ترابزون اسپور برای رسیدن به یک توافق با حسینی بی نتیجه بوده و با این اوصاف به نظر می رسد جدایی او از این تیم در تابستان پیش رو قطعی باشد.

دیدگاه‌ها