کد خبر : 1741459 | 15 اسفند 1399 ساعت 01:10 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

پارما 1-2 اینتر: فرار نرآتزوری به سوی قهرمانی

اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 پارما را شکست بدهد.

پارما 1-2 اینتر: فرار نرآتزوری به سوی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار به لطف درخشش الکسیس سانچس موفق شدند پارما را شکست بدهد و فاصله در صدر جدول با میلان را به 6 امتیاز افزایش دهند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم بود که اینتر به گل اول رسید. روی پاس روملو لوکاکو، این الکسیس سانچس بود که با دروازه بان حریف تک به تک شد و ضربه محکم او، علی رغم تلاش سه‌په، از خط دروازه عبور کرد.

 

 

1578686

 

تنها 8 دقیقه بعد، ستاره شیلیایی خود و اینتر را دو گله کرد. این بار هم لوکاکو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او به درون محوطه جریمه را سانچس با یک ضربه مطمئن، تبدیل به گل کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 71 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال خوب پتزلا از سمت چپ بود که هرنانی با یک ضربه والی تماشایی دروازه سمیر هاندانوویچ را باز کرد.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت اینتر با نتیجه 2-1 به برتری رسید.

 

 

دیدگاه‌ها