کد خبر : 1741467 | 15 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر کس شایسته باشد بازی می‌کند؛

کونته: بازیکنان می‌دانند من سرمربی دموکراتی هستم

پس از برد 2-1 شب گذشته اینتر برابر پارما و ادامه صدرنشینی در سری آ، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، می گوید که یک سرمربی دموکرات است و بین بازیکنان این تیم رقابت به وجود آورده است.

کونته: بازیکنان می‌دانند من سرمربی دموکراتی هستم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته شب گذشته با دو گل الکسیس سانچز در نیمه دوم بازی توانستند به برتری 2-1 در خانه پارما برسند و فاصله خود با میلان در صدر جدول را به شش امتیاز افزایش دهند. این ششمین پیروزی پیاپی نراتزوری در سری آ بود.

 

کونته که می دانست بازی سختی در پیش خواهند داشت، با همان ترکیب یازده نفره همیشگی خود پا به میدان گذاشت و تنها به لائوتارو مارتینز استراحت داد.

 

1578699

 

کونته گفت: "فکر نمی کنم که بازی بدی بود، ما دو گل زدیم و فرصت های زیاد دیگری نیز برای گلزنی و افزایش فاصله مان داشتیم.

می دانستیم که پارما همیشه برای ما دردسر ایجاد کرده است، آنها بازیکنانی قدرتمند و یک سرمربی عالی دارند.

پارما شایسته تحسین است و من فکر می کنم آنها هر چه لازم است را به منظور حفظ خودشان در این فصل، در اختیار دارند.

من گفته بودم که جنوا و پارما تست رسیدن به کمال و بلوغ ما خواهند بود، چرا که ما باید در همه بازی ها شمشیرهای خود را تیز کنیم و اراده خود را نشان دهیم، نه فقط در بازی های بزرگ.

ما گلی خوردیم که می شد جلویش را گرفت اما به جز آن، فکر می کنم که سمیر هندانوویچ توپ های زیادی را گرفت."

 

1578704

 

الکسیس سانچز در این بازی به جای لائوتارو مارتینز به میدان رفت و اولین دبل خود را با پیراهن اینتر انجام داد.

 

سرمربی نراتزوری افزود: "سانچز در حال حاضر در بهترین شرایطی است که ما تا به حال از او دیده ایم، ما در برابر او صبوری کردیم. او می داند که تنها کار و تلاش سخت او را به سطحی که مد نظرش است می رساند و لائوتارو و لوکاکو هم می دانند که سانچز درست پشت سر آنها است.

برای ما مهم است که چنین شرایطی ایجاد کنیم که بازیکنان برای پست های مختلف با هم رقابت کنند.

 

فراموش نکنید که یک سال و نیم پیش من اینجا هیچ انتخابی نداشتم. فقط باید دعا می کردم که کسی مصدوم نشود. الان بالاخره می توانم انتخاب کنم و این احساس فوق العاده ای است.

بازیکنان می دانند که من سرمربی دموکراتی هستم، من بازیکنی را انتخاب می کنم که شایسته بازی کردن باشد و آنها همه احساس می کنند که در پروژه اینتر سهیم هستند."

 

1578703

 

اینتر اکنون شش امتیاز با میلان فاصله دارد و یووه حتی از این هم عقب تر است. این به آن معنا است که آنها قهرمان شده اند؟

 

کونته اضافه کرد: "ما در موقعیت بسیار خوبی هستیم. قطعا نسبت به فصل قبل پیشرفت زیادی کرده ایم اما ما همچنین می دانیم که هر بازی یک نبرد است و می توانیم در برابر هر تیمی امتیاز از دست بدهیم.

به همین دلیل هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم.

می خواهیم که بیشترین تلاش خود را بکنیم. اگر بیشترین تلاش ما به این معنا باشد که در پایان فصل در صدر جدول خواهیم بود بسیار خوشحال و مغرور می شویم چرا که این به آن معنا است که ما در زمانی بسیار کوتاه قدم بسیار بزرگی رو به جلو برداشتیم."

دیدگاه‌ها