کد خبر : 1741469 | 15 اسفند 1399 ساعت 09:21 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: فرصت خوشحالی یا استراحت نداریم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از پیروزی تیمش در دیدار حساس مقابل لیورپول ابراز خوشحالی کرد.

توخل: فرصت خوشحالی یا استراحت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم لیورپول و چلسی در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم مهمان بود که موفق شد با ارائه یک عملکرد حساب شده حریف خود را با تک گل میسون مونت شکست دهد؛ اتفاقی که باعث شد تیم توماس توخل به رده چهارم جدول صعود کند و قرمزهای آنفیلد نیز تا رتبه هفتم پایین بیایند.

 

 

1578711

 

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیورپول گفت: " واقعاً خیلی خوشحال هستم. البته صادقانه این را بگویم که هنوز از تساوی مقابل ساوتهمپتون ناراحت هستم چراکه نباید آن دو امتیاز را از دست می‌دادیم. از اولین روزی که به اینجا آمدم این احساس را داشتم که بخشی از این باشگاه هستم و واقعاً از مربیگری در اینجا احساس خوبی دارم.

 

همه کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با بیشترین آمادگی پا به هر مسابقه بگذاریم چون شرایط لیگ برتر به گونه ای است که شما نمی‌توانید دچار افت شوید. در مورد حضور در جمع چهار تیم بالای جدول باید بگویم هنوز یازده مسابقه دیگر باقی مانده و چیزی معلوم نیست. ما در حال رقابت کردن هستیم و با سرعت زیادی فاصله را با رقبا کم تر کردیم که این فوق العاده است. فرصتی برای استراحت کردن و جشن گرفتن وجود ندارد و ما باید همین گونه به کار خود ادامه دهیم."

 

 

1578709

 

 

عملکرد تیمو ورنر: " درخواست من همیشه از او این است که در تمرینات 100 درصد توان خود را به کار بگیرد. من از ناامیدی بیش از حد او جلوگیری می کنم. تیمو استعداد فوق العاده ای است. او در یکی از بهترین تیم ها و لیگ های دنیا بازی می کند بنابراین باید به وی زمان داد و نباید خیلی نگرانش بود."

دیدگاه‌ها