کد خبر : 1741476 | 15 اسفند 1399 ساعت 10:22 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

الکسیس سانچز:

حس می کنم مثل یک شیر داخل قفس هستم

الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی اینتر، می گوید رفته رفته عملکرد بهتری ارائه می دهد.

حس می کنم مثل یک شیر داخل قفس هستم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم سری آ مهمان پارما بود و در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد و فاصله را در صدر جدول با رقیب همشهری یعنی میلان به شش امتیاز افزایش دهد.

 

 

1578729

 

 

ستاره بی چون و چرای نراتزوری در دیدار شب گذشته الکسیس سانچز بود. او هر دو گل تیمش مقابل پارما را به ثمر رساند و در پایان بازی گفت: " این یک مسابقه دشوار بود. همانطور که که پارما بسیار خوب عمل کرد ما نیز چنین کاری را انجام دادیم. ما برای اسکودتو می جنگیم و در مسیر درست قرار داریم.

 

احساس و جو موجود برای ما کاملاً مثبت است و باید کاملا متمرکز باقی بمانیم. باید در مسیر خود باقی بمانیم و این کار را ادامه دهیم. تیم از زمان شکست در فینال لیگ اروپا با پیشرفت زیادی مواجه شده است. ما در حال برداشتن گام‌های روبه جلو هستیم که برای تبدیل شدن به یک تیم برنده به آنها نیاز داشتیم."

 

 

1578728

 

 

الکسیس سانچز در ادامه پیرامون وضعیت خودش نیز گفت: " حس می کنم مانند یک شیر درون قفس هستم که هر چه بیشتر بازی می کنم احساس بهتری دارم. از زمانی که فوتبال بازی کردم همیشه این مسئله برایم وجود داشته است. من این ورزش را دوست دارم، بازی را دوست دارم و هرچه بیشتر بازی کنم احساس بهتری پیدا می کنم.  همه ما فداکاری کرده ایم، به سختی کار کرده ایم، فیلم تماشا کرده ایم، مطالعه کرده ایم، تمرین کرده ایم و هر روز چیز جدیدی یاد می گیریم. "

دیدگاه‌ها