کد خبر : 1741492 | 15 اسفند 1399 ساعت 11:50 | 10K بازدید | 12 دیدگاه

شانس‌های اصلی گلزنی در برابر تیم‌ فرهاد

پاتوسی، ساسان یا پریرا، چه کسی گل می‌زند؟

آیاندا پاتوسی که در بازی رفت دو تیم پاس گل داد، امیدوار است تا در دیدار فردا بتواند بدرخشد.

پاتوسی، ساسان یا پریرا، چه کسی گل می‌زند؟

به گزارش ورزش سه، استقلال و فولاد فردا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و برد در این دیدار برای هر دو تیم مهم و حیثیتی خواهد بود. حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال و تقابل وی با جواد نکونام، قطعا به جذابیت‌های این بازی خواهد افزود.

 

فولاد در هر دو بازی اخیر خود برابر استقلال، از این تیم عقب افتاده اما توانسته در پایان، بازی را به نفع خود تمام کند. موسی کولیبالی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا و مجتبی نجاریان بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی با پیراهن فولاد خوزستان برابر تیم آبی‌پوش پایتخت را داشته‌اند.

 

1578768


آیاندا پاتوسی ستاره هفته‌های اخیر فولاد بوده است، او که در بازی قبلی تک گل سه امتیازی تیمش را روی پاس ساسان انصاری به ثمر رساند، سابقه گلزنی در نبردهای دو تیم را داشته اما این گل را برای آبی‌پوشان زده است. در آن دیدار استقلال با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و حال پاتوسی که در دیدار رفت پاس گل تماشایی به فرشاد احمدزاده داده بود، دوربین‌ها را روی خود زوم می‌کند تا بتواند در دیدار مقابل تیم سابقش هنرنمایی کند.

 

در بین بازیکنان تیم فولاد علاوه بر پاتوسی، محسن فروزان، عارف غلامپور سابقه عضویت در تیم استقلال را داشته‌اند و جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب سرمربی و مربی فولاد نیز پیراهن تیم استقلال را پوشیده‌اند و دوئل‌های جذابی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها