کد خبر : 1741523 | 15 اسفند 1399 ساعت 14:05 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مس تیمی خوب و با نظم به خصوص در بخش دفاعی است؛

الهویی: بایدهای زیادی مقابل بازیکنان گل‌‍گهر وجود دارد

مربی تیم فوتبال گل گهر می گوید بازیکنان این تیم باید شرایطی که در آن قرار گرفته اند را درک کنند و با بیشترین تمرکز و کمترین اشتباه به مصاف مس رفسنجان بروند.

الهویی: بایدهای زیادی مقابل بازیکنان گل‌‍گهر وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در دربی کرمان در نشست خبری این مسابقه حساس حاضر شد و حرف هایش در مورد این مسابقه را اینطور آغاز کرد: خیلی خوشحالیم که فردا می توانیم در دربی کرمان مقابل تیم خوب مس رفسنجان قرار بگیریم و بازی با کیفیتی از خودمان ارائه بدهیم. تیم مس رفسنجان یکی از تیم های خوب لیگ به خصوص در ساختار و نظم دفاعی است و فردا سعی خواهد کرد با از بین بردن فضاها، ساختار تهاجمی ما را کنترل بکند. در طی هفته تدابیر مناسب برای مقابله با ساختار دفاعی تیم مس رفسنجان را در نظر گرفته اند و روی آن برنامه ریزی کرده اند.


او سپس با اشاره به بازیکنان تیم و اهمیتی که عملکرد آنها در سرنوشت گل گهر دارد، اضافه کرد: ولی نیاز داریم که بچه ها فردا با کمترین اشتباه  و بیشترین تمرکز در دربی کرمان حاضر شوند. باید بچه های ما حساسیت این بازی و شرایط کنونی ما را درک کنند.

 

باید کمتر از بازی های قبل اشتباه کنیم. باید بیشتر از بازی های قبل تلاش کنیم. بایدهای زیادی مقابل بازیکنان تیم ما وجود دارد. آنها بازیکنان بزرگ و با کیفیتی هستند و قلب های شجاعی دارند ولی باید سعی کنند که کمتر از بازی با سپاهان اشتباه کنند و تمرکز بیشتری نسبت به بازی سپاهان داشته باشند، تا بتوانند از موقعیت هایی که به دست می آورند، استفاده کنند.


الهویی سپس در مورد مصدومان تیم بیان کرد: چند مصدوم داریم که در اختیار کادر پزشکی هستند. ما در دقایق ابتدایی بازی با سپاهان آرتا و دشتی را از دست دادیم که در اختیار کادر پزشکی هستند. بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی و آقای امیرقلعه نویی هستند تا فردا با توجه به برنامه بازی و استراتژی هایی که دارند، از آنها استفاده کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ها