کد خبر : 1741542 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:03 | 174.8K بازدید | 6 دیدگاه

سفر به آبادان و رونمایی در تختی

کارت برنده روی میز آمد: مهدی ترابی(عکس)

با صدور کارت بازی مهدی ترابی، او در دیدار با صنعت نفت پرسپولیس را همراهی می‌کند.

کارت برنده روی میز آمد: مهدی ترابی(عکس)

به گزارش ورزش سه، روز گذشته پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با پرداخت مطالبات 507 هزار یورویی ماریو بودیمیر باز شد تا سرخ ها امکان استفاده از تنها خرید زمستانی خود یعنی مهدی ترابی را داشته باشند اما در این بین یک سد محکم وجود داشت؛ دریافت کارت بازی از تیم مبدا و فدراسیون فوتبال قطر.

 

باشگاه پرسپولیس خیلی سریع درخواست خود را ثبت کرد و در کمال تعجب، کمتر از 24 ساعت پس از این درخواست، فدراسیون فوتبال قطر ITC مهدی ترابی را صادر کرد تا در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان، کادرفنی قرمزها فرصت قراردادن نام این بازیکن در لیست را داشته باشند.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پیش بینی می‌کرد که کارت بازی ترابی روز شنبه یا یکشنبه صادر شود اما با همکاری فدراسیون فوتبال قطر این اتفاق زودتر رخ داد؛ موضوعی که ابراهیم شکوری نیز در صفحه توییتری اش به آن اشارهکرد.

 

1578841

 

نکته جالب این که کادرفنی سرخپوشان نیز مهدی ترابی را در فهرست این تیم برای بازی با صنعت نفت آبادان قرار داده تا رونمایی از این بازیکن در دیدار حساس مقابل صنعت نفت رخ دهد. بسیاری پیش بینی می‌کردند که پرسپولیس در بازی پایانی امسال مقابل نفت مسجدسلیمان از مهدی ترابی و دیگر خرید احتمالی این تیم یعنی شهریار مغانلو بهره ببرد اما با باز شدن پنجره زمستانی و گرفتن ITC ترابی، هافبک چپ پرسپولیس از همین بازی به فهرست تیم راه یافته است.

 

البته مشخص نیست که این بازیکن در زمین حضور خواهد یافت یا نه اما برخلاف بازی با سایپا در فهرست پرسپولیس قرار دارد. ترابی در فصل جاری باتوجه به این که مهدیخانی شماره 9 را در اختیار دارد، با شماره 25 در زمین مسابقه حضور خواهد یافت.

 

 

او فصل گذشته با ثبت 11 گل عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را از آن خود کرد و توانست بعد از علیپور، برترین گلزن فصل قرمزها نیز لقب گیرد و حالا در حالی به فهرست قرمزها رسیده که پرسپولیسی ها انتظار دارند همچون گذشته ستاره ای باطراوت برای این تیم باشد. او از هفته ها قبل در تمرین پرسپولیس حضور داشته و حداکثر تا رقابت های آسیایی به فرم ایده آل کادرفنی خواهد رسید.

 

1578899

 

مهدی ترابی ساعتی پس از صدور ITC در فهرست یحیی گل‌محمدی جای گرفت تا رونمایی از بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در آبادان انجام شود.

دیدگاه‌ها