کد خبر : 1741556 | 15 اسفند 1399 ساعت 16:03 | 88.9K بازدید | 3 دیدگاه

حضور غیرمنتظره مصطفوی در اولین نشست سرمربی استقلال

پیروزقربانی و امین قاسمی نژاد؛آخرین آپدیت!

مربی استقلال اعلام کرد که این کادر فنی به دنبال بهانه جویی نیست و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت می کند.

 پیروزقربانی و امین قاسمی نژاد؛آخرین آپدیت!

 

به گزارش ورزش سه؛ تیم استقلال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، فردا میزبان فولاد خواهد بود. فرهاد مجیدی، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری پیش از این بازی غایب بود و به جای او صالح مصطفوی پاسخگوی سوالات هواداران بود.

 

صالح مصطفوی صحبت های خود را این گونه شروع کرد: پیش از شروع صحبت ها از طرف آقای مجیدی و خودم از کادرفنی قبلی تشکر می کنم. آقای فکری، آقای مرفاوی، آقای مظلومی و همه دوستانی که برای استقلال زحمت کشیدند، امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند. آقای مجیدی عذرخواهی کردند و گفتند انشالله در کنفرانس بعد از بازی حتما خودشان شرکت می کنند.

 

وی ادامه داد: فردا یکی از سخت ترین بازی هایمان را خواهیم داشت. فولاد تیم با ساختار و با برنامه ای است.  این تیم در نیم فصل اول کمترین موقعیت های گل را به حریفان داد. خوب پرس می کنند و امیدوارم که با صحبت ها و کارهای این چند روز، بازی خوبی در خور شان باشگاه استقلال همراه با سه امتیاز انجام دهیم.

 

مربی استقلال در خصوص شرایط فعلی تیمش تاکید کرد: شش امتیاز از صدر عقب هستیم. تلاش مان این است که استقلال را به جایگاه واقعی اش چه از نظر شکل بازی و چه از نظر نتیجه برسانیم.

 

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت نتیجه نگرفتن در پایان فصل این بهانه را خواهید داشت که تیم را شما نبسته بودید، خاطرنشان کرد: ما در این شرایط قبول کردیم که مسئولیت استقلال را بر عهده بگیریم. دنبال بهانه جویی نیستیم و حداکثر تلاش مان را برای موفقیت می کنیم. موفقیت از نظر ما درست شدن شکل بازی استقلال به گونه ای که هوادار بپسندد و گرفتن امتیازات لازم است. نه آقای مجیدی این مدلی هستند و نه بقیه اعضا به دنبال بهانه جویی هستند. تمام تلاش ما رساندن استقلال به شان واقعی استقلال بزرگ است.

 

 

وی در خصوص انصراف حضور کمالوند از حضور در این تیم گفت: من در جریان نیستم.

 

مربی استقلال در مورد عدم توافق قربانی برای حضور روی نیمکت استقلال تصریح کرد: آقای قربانی با آقای مجیدی دیدار داشتند. من ایشان را از کلاس های مربیگری می شناسم. یک مربی بادانش، فنی، به روز، اهل مطالعه و تحقیق هستند. من خیلی خوشحال می شدم که ایشان در کادر می بودند. حاصل جلسه ایشان با آقای مجیدی اما به گونه ای بوده که در سایپا ادامه دهند.

 

 

مصطفوی در مورد آخرین وضعیت جذب امین قاسمی نژاد گفت: من در جریان نیستم!

 

وی مهمترین دلیل بازگشت این فرهاد مجیدی و کادر فنی به استقلال را این گونه شرح داد: این را بهتر است که آقای مجیدی جواب دهند. باشگاه به جمع بندی رسیدند که با کادرفنی قبلی که به عقیده من همه از پیشکسوتان استقلال بودند و خیلی هم زحمت کشیدند قطع همکاری بکنند و با توجه به عملکرد گروه آقای مجیدی در فصل قبل چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتایج باشگاه به این نتیجه رسیده که شاید با این کادر بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

مربی استقلال در مورد شلوغی بعضی از نیمکت ها تاکید کرد: صلاح مملکت خویش خسروان دانند. هر کسی یک سبک مربیگری دارد و خودش تصمیم می گیرد که چه مدل کار کند. ما مسئولیت مان در قبال تیم خودمان است و شاید یک سبکی مورد پسند ما نباشد ولی باید قانون و قانون گذار در این مورد تصمیم بگیرد.

 

مصطفوی در پاسخ به این سوال آیا استقلال مثل سال قبل که با حضور مجیدی با سه دفاع بازی می کرد، این بار هم چنین سبکی بازی می کند، گفت: ممکن است!

 

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که آقای مجیدی قول دادند که حتما بعد از بازی خودشان در نشست خبری حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها