کد خبر : 1741565 | 15 اسفند 1399 ساعت 16:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

قول شکوری بر حضور پرسپولیس در فوتبال بانوان

پرسپولیس در فوتبال بانوان تیمداری می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت که ابراهیم شکوری قول داده است پرسپولیس در فوتبال بانوان به فعالیت بپردازد.

پرسپولیس در فوتبال بانوان تیمداری می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در مورد اینکه خیلی از باشگاه‌های فوتبال در بخش مردان فعال هستند و اگر فوتبال بانوان را هم راه‌اندازی کنند شاهد رشد خوبی در فوتبال بانوان خواهیم بود، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام شده، قولش را از پرسپولیس گرفته‌ایم. ابراهیم شکوری قول داد که در این حوزه کار کنند. در جلسه‌ای که با حضور عزیزی خادم داشتیم دوستان قول دادند این کار را انجام بدهند.


وی گفت: این جزو الزامات است. که یک باشگاه حرفه‌ای حتما باید بحث بانوان و هم فوتبال پایه را داشته باشد. برای حرفه‌ای شدن باشگاه‌هایمان الزام است که به این سمت برویم ولی اینکه به عنوان هیأت رئیسه چقدر بتوانیم باشگاه‌ها را متقاعد کنیم به این روند سرعت بدهند به نگرش و تمرکز ما در هیأت رئیسه برمی‌گردد. ان‌شاءالله این اتفاق خوب بیفتد.


وی افزود: یک بخشی هم به این برمی‌گردد که رسانه‌ها بیشتر به فوتبال بانوان توجه کنند. هر چقدر توجه در حد چارچوب و ضوابط جامعه بیشتر باشد قطعا اسپانسرهای خوبی به سمت آنها می‌آید و بحث اقتصادی فوتبال بانوان رونق پیدا می‌کند. فوتبال بانوان دیده نمی‌شود و خیلی از تیم‌های بزرگ شاید به این قضیه توجه می‌کنند. این مسأله کمک رسانه را می‌طلبد.


موسوی در مورد اینکه سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌های خوبی در بانوان دارند اما تیم‌های دیگری مانند استقلال و پرسپولیس این شرایط را ندارند، گفت: امیدوارم بتوانیم در تیم‌های باشگاهی متعدد، تیم‌های بانوان داشته باشیم. در این صورت می‌توانیم برای تیم ملی استعدادهای خوبی را پیدا کنیم. کاری که در تمام دنیا انجام می‌شود و تیم‌ ملی را از باشگاه‌ها جمع می‌کنند اما متأسفانه اینجا قضیه برعکس است و ان‌شاءالله حضور من کمک کند.

دیدگاه‌ها