کد خبر : 1741567 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:07 | 71K بازدید | 1 دیدگاه

ستایش سرمربی ژیل ویسنته از طارمی

مهدی طارمی یک تمام کننده مادرزاد است

پورتو فردا میهمان ژیل ویسنته است و سرمربی میزبان از حالا نگران درخشش مهدی طارمی است.

مهدی طارمی یک تمام کننده مادرزاد است

به گزارش "ورزش سه"، پورتو فردا در لیگ پرتغال میهمان ژیل ویسنته است. پس از یکی دو لغزش هفته های اخیر، پورتو مدافع عنوان قهرمانی به رده سوم و پایین تر از اسپورتینگ لیسبون و براگا سقوط کرده و طبعا فردا محکوم به کسب سه امتیاز است.

در این بازی مهدی طارمی یکی از امیدهای اصلی پورتو برای گلزنی است. پورتو پس از شکست از براگا در جام حذفی شرایط روحی خوبی ندارد و پس از مصاف با ژیل ویسنته باید برابر یوونتوس بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز انجام دهد.

 

 

1578884

 

 

ریکاردو سوارس سرمربی ژیل ویسنته در نشست خبری این بازی گفت:« پورتو تیمی هجومی است که سخت توپ از دست می دهد و خیلی سریع نیز آن را پس می گیرد. تیمی با تاکتیک های متنوع و بازیکنانی باکیفیت که راهکارهای زیادی برای ضربه زدن به حریف خود دارد. آنها به خوبی بازی عمقی را انجام می دهند. فکر نمی کنم با توجه به شکست از براگا و نیز در پیش بودن بازی با یوونتوس، پورتو برابر ما یک بازی محتاطانه را ارائه دهد. باید پورتو را در وضعیتی قرار دهیم که برایش چندان آشنا نیست. این تنها راه امتیاز گرفتن برابر آنهاست.»

 

 

1578186

 

 

سوارس همچنین به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را یک گلزن مادرزاد خواند:« طارمی یک گلزن و یک تمام کننده مادرزاد است و باید بسیار مراقب او باشیم. اصلا نباید به او و سرجیو اولیویرا فضا بدهیم. سرجیو بازیکنی خوش فکر است که به بازی پورتو ریتم مناسب می دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها