کد خبر : 1741594 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:39 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناصری: انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس داریم

مدافع نفت آبادان مدعی است تیمش علیرغم مشکلاتی که پشت سر گذاشته، آماده تقابل با پرسپولیس و کسب نتیجه مقابل مدعی قهرمانی است.

ناصری: انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع باتجربه نفت آبادان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس می‌گوید: طی هفته‌های اخیر از کسب نتیجه لازم دور بودیم که مسلما مشکلات تیم در این موضوع بی تاثیر نبوده است. ما در کورس مدعیان بودیم اما شرایط آنطور که باید به نفع ما پیش نرفت و از تعهداتی که داده بودند کاملا دور هستند.

 

وی ادامه داد: با این حال ما بزرگترین تعهد را به هواداران داریم و همین مساله عامل بزرگی است تا در دیدار حساس مقابل پرسپولیس به دنبال کسب نتیجه باشیم. همه ذهن ما روی این بازی متمرکز شده است و امیدواریم که بتوانیم با یک نمایش موفق برابر تیم خوب پرسپولیس به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. مسلما کار سختی خواهیم داشت.

 

ناصری با اشاره به عملکرد این تیم گفت: ما طی دو بازی اخیر به نتایج خوبی نرسیدیم. با این حال مشکلاتی وجود دارد که قطعا در این نتایج موثر بوده است. امیدوارم هر چه زودتر مسوولان استانی در تلاش برای تحقق وعده‌ها و حل مشکلات تیم باشند. مسلما ما همچنان قادر خواهیم بود که در کورس قرار داشته باشیم و هواداران را امیدوار نگه داریم.

 

مدافع نفت آبادان در پایان گفت: با این حال بازی با پرسپولیس برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

دیدگاه‌ها