کد خبر : 1741614 | 15 اسفند 1399 ساعت 19:42 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

استکی: بعضی اتفاقات ما را مشکوک به دوپینگ می کند

مربی ذوب آهن از فدراسیون پزشکی خواست تا به موضوع دوپینگ توجه بیشتری داشته باشد.

استکی: بعضی اتفاقات ما را مشکوک به دوپینگ می کند

به گزارش ورزش سه؛ تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، فردا در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. صحبت های حسن استکی، مربی تیم ذوب آهن در مورد این بازی را بخوانید:

 

انتظارات از این تیم جایگاه بهتری است

 

در طول این دو هفته که مجتبی حسینی هدایت تیم را برعهده گرفته، تمرینات خوبی داشته ایم. به هر حال تغییرات تاکتیکی و هماهنگی در چنین شرایطی زمانبر است اما آقای حسینی با تمریناتی که داشته اند، کوتاه ترین زمان را انتخاب کرده اند. بچه ها هم همکاری خوبی داشته اند و انگیزه خوبی دارند. چون می دانند که ذوب آهن جایگاه مناسبی ندارد و انتظارات از این تیم جایگاه بهتری است.

 

محرومان و مصدومان بازی فردا

 

آقای قریشی مصدوم هستند و آقای وحید محمدزاده هم به دلیل محرومیت حضور ندارند و کارمان در دفاع سخت شده است.

 

در گلزنی مشکل آنچنانی نداریم

 

استکی در پاسخ به سوالی در مورد ضعف تیم در خط حمله گفت: آقای حسینی در بعضی از پست ها یار انتخاب کرده اند که به خدمت گرفته اند. آقای محمود آبادی را در هافبک و آقای پیمان رنجبری را در خط حمله گرفته ایم که جزو بهترین های لیگ هستند. دارکو را هم داریم و فکر نمی کنم در گلزنی مشکل آنچنانی داشته باشیم. بعضی از مواقع بازیکنان با توجه به شرایط تیم در جدول استرس دارند.

 

هدف اصلی فدراسیون پزشکی کنترل دوپینگ است

 

یکی از وظایف مهم فدراسیون پزشکی گرفتن تست دوپینگ و سایر کنترل هاست. شاید آمدن کرونا کمی حواس ها را پرت کرده است. هدف اصلی هیات پزشکی این است. من خدای نکرده نمی گویم که بازیکنی از فوتبال ما دوپینگ کرده است. ولی بعضی وقت ها در فشار مسابقات و در نحوه عملکرد بعضی تیم ها که نگاه می کنیم می بینیم بعضی ها از نظر انگیزه تیمی بالاترند. هرکس دستش در کار باشد، شک می کند. خواهش می کنم که فدراسیون پزشکی، در کنار کرونا، مساله دوپینگ را هم سخت تر بگیرند.

 

نمی دانم منظورتان از تجربه چیست

 

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان باتجربه بهتر نمی توانند در این شرایط به ذوب آهن کمک کنند، تاکید کرد: نمی دانم منظورتان از تجربه سن است یا حضور در مسابقات؛ چون شاید یک بازیکن 20 ساله هم تجربه حضور در مسابقات را داشته باشد و به درد تیم بخورد. بیشتر نفراتی به درد آقای حسینی می خورند که با تاکتیک های ایشان نزدیک باشند. جوان هم باشند فرقی نمی کند.

 

جدول نشان دهند شرایط فنی یک تیم نیست

 

تیم ما برای بازی فردا آماده و سر حال است. ماشین سازی هم در هفته های اخیر نشان داده که تیم خوبی است. جدول نشان دهنده این نیست که یک تیم شرایط فنی پایینی دارد. ماشین سازی هم با مربیان قبلی هم مربی فعلی، تیم خوبی بوده و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها