کد خبر : 1741657 | 16 اسفند 1399 ساعت 09:49 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی – شاهین با حضور مربی استقلال

شاهین شهرداری بوشهر در هفته پایانی دور رفت لیگ یک فردا در استادیوم تختی اهواز میهمان استقلال ملاثانی خواهد بود.

استقلال ملاثانی – شاهین با حضور مربی استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر با وجود حضور فراز کمالوند سرمربی اش در تمرینات استقلال با مربی جدیدی برای جایگزینی صحبت نکرده و منتظر است فراز کمالوند به اردوی تیم برگردد. مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در این باره خطاب به خبرنگاران گفته فراز کمالوند به باشگاه شاهین قول داده است برای این بازی به اردوی تیم در اهواز ملحق شود و در بازی با استقلال ملاثانی روی نیمکت شاهین بنشیند. پیش از این شایعه حضور داوود مهابادی سرمربی سابق فجر سپاسی شیراز در بوشهر قوت گرفته بود اما باشگاه شاهین با رد این خبر گفت با هیچ مربی ای مذاکره نکرده و نشست های متعدد اعضای هیات مدیره منجر به این شد که با حضور فراز کمالوند در تیم استقلال مخالف هستیم و او باید طبق قراردادی که با باشگاه شاهین بوشهر دارد به اردوی تیم برگردد. 

 

فراز کمالوند هم بعد از حضور در تمرین استقلال به صراحت گفت به دنبال نامردی به تیم شاهین نیست و اگر قرار به ادامه حضور در استقلال باشد باید دلی از شاهینی ها رضایت بگیرد. بوشهری ها فعلا با این جدایی مخالف هستند و منتظرند فراز به اردوی تیم در اهواز اضافه شود و حتی بلیت سفر هم برای او تهیه کرده اند.

 

سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در آخرین صحبت هایش در مورد وضعیت فراز کمالوند این چنین گفت:«  طی آخرین تماسی که شب گذشته با فراز کمالوند داشتم، قرار شد تا ساعت 11 امروز به ما خبر بدهد تا برای بازگشت او به اهواز بلیت تهیه کنیم. چون اردوی تیم در اهواز است و قرار شد کمالوند از تهران به اهواز برود.»

دیدگاه‌ها