کد خبر : 1741721 | 16 اسفند 1399 ساعت 13:49 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس لیورپول دروازه‌بان بایرن مونیخ خواهد شد

لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

کابوس لیورپول دروازه‌بان بایرن مونیخ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور لوریس کاریوس در لیورپول به بدترین شکل ممکن پیش رفت و هواداران این تیم هرگز دل خوشی از این دروازه بان آلمانی ندارند. اوج اشتباهات لوریس کاریوس در دیدار فینال لیگ قهرمانان سال 2018 برابر رئال مادرید رقم خورد و اشتباهات عجیب این سنگربان باعث شد لیورپول به راحتی شانس فتح لیگ فهرمانان را از دست بدهد. لوریس کاریوس در نیمه دوم این دو دیدار دو بار مرتکب اشتباهات مهلکی شد تا کریم بنزما و گرت بیل به راحتی دروازه لیورپول را باز کنند.

 

1409530

 

حالا لوریس کاریوس با فراموشی آن شب تلخ در کیف، مدتی است به صورت قرضی در تیم یونیون برلین بازی می کند و عملکرد او مورد توجه کادر فنی بایرن مونیخ قرار گرفته است. اسپورت وان مدعی شد الکساندر نوبل، دروازه بان جوان بایرن از نیمکت نشینی های متوالی به ستوه آمده و احتمالا در فصل تابستان پیش رو به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد. نوبل که سال گذشته از شالکه راهی بایرن شد، در این مدت همیشه نیمکت نشین بوده و فرصت چندانی برای درخشش پیدا نکرده است.

 

به همین دلیل هانسی فلیک به دنبال یک گزینه ذخیره برای مانوئل نویر بوده و به همین دلیل از مدیران بایرن مونیخ خواهان انتقال لوریس کاریوس شده است. لیورپول که تمایلی به حفظ این دروازه بان ندارد، احتمالا مشکلی با فروش کاریوس به بایرن مونیخ نخواهد داشت و خرید این بازیکن برای باشگاه آلمانی آسان است.

دیدگاه‌ها