کد خبر : 1741756 | 16 اسفند 1399 ساعت 14:38 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع مصیبت برای سیمئونه

طلسم اتلتیکو در دربی پس از 7 تایی کردن رئال

اتلتیکو مادرید تابستان 2019 توانست رئال را در یک بازی دوستانه در آمریکا 7-3 شکست دهد که آخرین برد روخی بلانکوس در دربی ها محسوب می شود.

طلسم اتلتیکو در دربی پس از 7 تایی کردن رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان سال گذشته رئال مادرید و اتلتیکو در دیداری دوستانه در چارچوب چمپیونزکاپ به مصاف هم رفتند و حاصل کار نتیجه عجیب و غریب 7-3 بود. شاگردان دیه گو سیمئونه توانستند رئال را با 7 گل مغلوب کنند و همان پیروزی، نقطه عطفی برای کهکشانی ها بود.

 

 

1579145

 

 

رئال در اوج اختلاف زیدان و گرت بیل و چند روز پس از مصدومیت شدید مارکو آسنسیو به دربی دوستانه رسیده بود و پس از یک فصل فاجعه بار اصلا شرایط روحی مناسبی نداشت. آن باخت پرگل نیز سبب شد تا بسیاری تصور کنند وضعیت رئال بدتر از این خواهد شد اما در نهایت زیزو توانست تیم را جمع کرده و فصل 20-2019 را با قهرمانی لالیگا به اتمام برساند.

 

 

1579144

 

 

جالب اینکه پس از آن شکست 7-3، رئال دیگر به اتلتیکو نباخته و حتی گلی نیز دریافت نکرده است. 

رئال ابتدا در وندا متروپولیتانو توانست اتلتیکو را بدون گل متوقف کند. سپس در سوپرکاپ اسپانیا در عربستان دو تیم در فینال به مصاف هم رفتند و رئال در ضربات پنالتی پیروز شد. در بازی برگشت لالیگا رئال با یک گل اتلتیکو را در یک بازی کلیدی شکست داد و امسال هم در بازی رفت لالیگا رئال توانست 2-0 بر اتلتیکو پیروز شده و نخستین شکست فصل این تیم را رقم بزند.

 

 

1579146

 

 

فردا دو تیم در وندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت و باید دید روند بردهای رئال و عدم دریافت گل در دربی ادامه دار خواهد بود یا ورق بر می گردد.

دیدگاه‌ها