کد خبر : 1741781 | 16 اسفند 1399 ساعت 16:18 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدخانی: خستگی بازیکنانم قهرمانی را از ما گرفت

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: سطح تیم های حاضر در لیگ دسته‌جات جوانان خیلی بالا بود و اصلا نمی شد پیش بینی کرد کدام تیم ضعیف و کدام تیم قوی است.

محمدخانی: خستگی بازیکنانم قهرمانی را از ما گرفت

 

به گزارش "ورزش سه" فاطمه محمد خانی سرمربی نام آشنای هندبال ایران که طی هفته های اخیر با تیم بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به مقام سومی لیگ برتر رسید. دیروز با هدایت تیم جوانان این باشگاه و کسب مقام نایب قهرمانی در اصفهان مسابقات را به پایان رساند. وی که از سوی رئیس فدراسیون هندبال به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران هم انتصاب شده پیرامون کسب مقام نایب قهرمانی دختران سپاهان در رقابت های جوانان کشور گفت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور امسال برای اولین بار با شرکت ۱۸ تیم برگزار شد که در پایان اتریسا تهران قهرمان شد،خوشبختانه سطح رقابت های امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برخلاف آنچه انتظار می رفت خیلی بالا بود و تیم ها با آمادگی کامل و تمرینات خوب راهی مسابقات شده بودند.


وی افزود: تیم فولاد مبارکه سپاهان با ترکیبی از بازیکنان نونهال و نوجوان در این دوره از مسابقات حضور یافت و من فکر می کنم خستگی بازیکنانم از بازی های لیگ برتر باعث شد که قهرمان نشویم هر چند نباید از این موضوع به راحتی بگذریم که واقعا همه تیم های حاضر در این دوره  مسابقات آماده بودند و واقعا نتایج غیر قابل پیش بینی بود.


سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه از مقام دومی راضی است عنوان کرد: فکر می کنم اگر از بازیکنان با تجربه تر و ترکیب اصلی جوانان استفاده میکردیم میتوانستیم قهرمان شویم اما از عملکرد دختران طلایی پوش و مقام نایب قهرمانی آنها راضی هستم و مطمئنم در آینده بیشتر از سرمایه های هندبال ایران و اصفهان خواهیم شنید


مربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به برگزاری نخستین اردوی تیم ملی هندبال دختر به میزبانی تهران از فردا و چگونگی اسامی دعوت شده به این مسابقات گفت: استعداد یاب های تیم ملی در  سه سالن محل برگزاری مسابقات حضور یافتند و از نزدیک به عملکرد تیم ها و بازیکنان پرداختند که در پایان ۳۵ بازیکن برای اولین مرحله اردو اماده سازی که از فردا به میزبانی استان تهران آغاز می‌شود انتخاب کردند و قرار است به تازگی نخستین مرحله اردو اماده سازی تیم های ملی جوانان و نوجوانان زیر نظر مربیان قبل از پایان سال برگزار شود.


مربی تیم ملی نوجوانان در پایان با اشاره به سیاست گذاری فدراسیون هندبال در بخش پایه و حمایت از پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان و تداوم برگزاری اردو های تیم ملی افزود: متاسفانه چندین دوره است که تیم های ملی پایه ما در دو رده نوجوانان وجوانان به مسابقات بین المللی اعزام نشدند و در مقاطعی کوتاه اردو های برگزار می شد سپس بازیکنان را رها می کردند. اما خوشبختانه با سیاست کاری که مد نظر فدراسیون فعلی قرار گرفته برپایی اردو های دقیق و منظم برای تیم های ملی پایه و حمایت از این پشتوانه های هندبال با اعزام به مسابقات بین المللی است.

دیدگاه‌ها