کد خبر : 1741834 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:43 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید در بازی های این چنینی برنده شویم؛

ابراهیم صادقی: همچنان مشکل گلزنی داریم

صادقی می‌گوید که ضعف گلزنی مشکل این تیم از ابتدای فصل جاری است.

ابراهیم صادقی: همچنان مشکل گلزنی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از بازی با نفت مسجدسلیمان درباره این بازی گفت: می‌دانستیم حریف دفاع فشرده ای دارد و سعی می‌کند دفاع کند و ضد حمله بزند. شاید در چنین بازی هایی نتوانید موقعیت های زیادی درست کنید و باید از تک موقعیت ها استفاده کنی که بتوانی برنده شوی. فکر کنم تا دقیقه 20 نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم و بیشتر موقعیت ضد حمله به آن ها دادیم اما بعد از آن به بازی مسلط شدیم و موقعیت های خوبی هم به دست آوردیم اما هر سه موقعیتمان گل نشد.

 

وی افزود: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و سعی کردیم با دو فوروارد بازی کنیم اما نتوانستیم دفاع فشرده را باز کنیم و آن ها هم در ضد حمله خوب عمل کردند چه نیمه اول و چه نیمه دوم. باید بتوانیم این بازی ها را ببریم تا جایگاهمان بهتر شود اما سعی می‌کنیم روی ضعفی که از اول لیگ داشتیم یعنی گلزنی، بیشتر کار کنیم.

 

صادقی درباره نقل و انتقالات عنوان کرد: ما بازیکنانی جذب می‌کنیم که از نظر مالی رقمشان به ما نزدیک باشد. رقم قرارداد بعضی تیم ها واقعا قابل قیاس با تیم ما نیست. بازیکنان سعی می‌کنند اگر پیشنهاد بهتری داشته باشند، جذب آن ها شوند. اما سعی می‌کنیم دو سه بازیکن بخریم.

 

او با اشاره به فضای مسابقه گفت: در هر صورت در بازی بازیکنان باید همیشه سعی کنند صحبت کنند تا تیم آرام شود. بازیکنان جوان ما به خاطر ناکامی در گلزنی یک مقدار عصبی بودند و بازیکنان دیگر سعی می‌کردند آن ها را آرام کنند.

دیدگاه‌ها