کد خبر : 1741837 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:46 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: کاش 30 سال جوان تر بودم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان هدف تیمش را کسب سهمیه لیگ قهرمانان دانست.

استفانو پیولی: کاش 30 سال جوان تر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف اخیر میلان باعث شده شانس قهرمانی این تیم کاهش پیدا کند و حالا روسونری با اینتر صدرنشین شش امتیاز فاصله دارد. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در کنفرانس خبری دیدار فردای تیمش مقابل ورونا ابراز امیدواری کرد تعداد بازیکنان مصدوم میلان در هفته های پیش رو کاهش پیدا کند.

 

استفانو پیولی گفت: "یوریچ در ورونا عملکرد درخشانی داشته و حتی بسیاری از بازیکنان را تغییر داده است. این تیم فنی و هجومی بوده و ما باید مراقب باشیم. آنها ناپولی و آتالانتا را شکست دادند و برابر یوونتوس به تساوی رسیدند. بازیکنان ورونا در نبردهای تک به تک تیمی قدرتمند هستند.

 

1576809

 

ما هنگام حرکت دادن توپ سریع نیستیم و باید از این حیث عملکرد بهتری داشته باشیم. اگر نمایشی فنی ارائه دهیم موقعیت های خوبی خواهیم داشت. من به بازیکنانم خواهم گفت که دوست دارم 30 سال جوانتر باشم تا کنار آنها بازی کنم. اگر با هم مشکلات را پشت سر بگذاریم رضایت بیشتری خواهیم داشت.

 

نگرش اشتباه هنگام تساوی مقابل اودینزه؟ صحبت درباره نگرش و رویکرد اشتباه است. بازیکنان میلان با تمام توان مقابل اودینزه بازی کردند. ما افتخار می کنیم که جوان ترین تیم لیگ هستیم و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید با مشکلات روبرو شویم. دستیابی به نتایج مشابه فصل گذشته دشوار بود، این یک رقابت چالش برانگیز است و ما مصدومیت های زیادی داشته ایم.

 

وقت آن است که عزم مان را جزم کرده و سعی کنیم تا جایی که ممکن است پیروز شویم. دو ماه و نیم آینده در مسابقات سری آ و لیگ اروپا تعیین کننده است. ما روی خود شرط بسته و سرمایه گذاری می کنیم. ما تا روز آخر با تمام توان تلاش خواهیم کرد. هفت تیم قدرتمند در لیگ وجود دارد و ما می خواهیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. این اولین بار است که این تعداد بازیکن آسیب دیده داریم و ما در تلاش هستیم که تعداد آنها را کاهش دهیم."

دیدگاه‌ها