کد خبر : 1741848 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:16 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک علی نعمتی

مدافع میانی شهرخودرو در جدال با پیکان با مصدومیت شدیدی مواجه شد که برای دقایقی بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک علی نعمتی

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی، مدافع میانی شهرخودرو که مورد توجه پرسپولیس نیز قرار دارد، در دیدار مقابل پیکان دچار آسیب دیدگی شدیدی شد. او که در جریان بازی طی برخوردی که داشت از ناحیه سر دچار آسیب شد، بعد از حضور کادرپزشکی و عملیات اولیه اورژانسی برای بهبودش، در ادامه راهی بیمارستان شد تا بررسی نهایی و مداوای کاملی را پشت سر بگذارد.

 

طاری بخش، سخنگوی باشگاه شهرخودرو با اشاره به این مصدومیت اینطور توضیح داده است: رحمتی با توجه به اینکه در کنار خط حضور داشت ،وقتی برخورد دو بازیکن را دید به داخل زمین رفت تا به نعمتی کمک کند. برخورد آن قدر شدید بود که فک نعمتی آسیب دیده بود و رحمتی تا زمان حضور پزشکان به او کمک کرد تا نعمتی بتواند تنفس کند. بعد از آن پزشکان هم رسیدند و نعمتی بلافاصله به همراه پزشک تیم به یکی از بیمارستانهای مشهد منتقل شد.

 

گفته می‌شود اکنون این بازیکن به شرایط مناسبی دست یافته و مشکلی او را تهدید نمی‌کند: در تماسی که با دکتر مهدوی پزشک تیم داشتیم خوشبختانه نعمتی هوشیاری اش را به دست آورده است و با خانواده اش نیز به صورت تلفنی صحبت کرده است. در حال حاضر منتظر سی تی اسکن هستیم تا از سلامتی کامل او مطمیهن شویم. جای نگرانی نیست و رحمتی نیز بلافاصله پس از بازی به همراه مربیان دیگر راهی بیمارستان شده است و هم اکنون در کنار نعمتی حضور دارد.

دیدگاه‌ها