کد خبر : 1741866 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:07 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: نگران نیمکت نشینی گریزمان در بارسا نیستم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه هنوز هم به آنتوان گریزمان اعتماد دارد.

دشان: نگران نیمکت نشینی گریزمان در بارسا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه ماه تا آغاز رقابت های یورو 2020 مانده و تیم های ملی اروپایی مهیای حضور در این تورنمنت بزرگ می شوند. آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا در هفته های اخیر حضوری مستمر در ترکیب ثابت نداشته و بارها به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نسبت به این موضوع نگران نیست و نیمکت نشینی را برای هر بازیکنی امری طبیعی می داند.

 

1542919

 

دیدیه دشان گفت: "ممکن است در برخی دیدارها آنتوان گریزمان فرصت کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا داشته باشد، اما این اتفاق نیز توانایی ها و سطح بازی او را زیر سوال نمی برد. در ماه نوامبر پل پوگبا حتی یک دوره دشوارتر را در ترکیب منچستریونایتد را پشت سر می گذاشت. اما حضور او در در ترکیب تیم ملی فرانسه باعث بهبود شرایط خود پل پوگبا نیز شد و او نمایش بسیار خوبی مقابل پرتغال ارائه داد.

 

در مورد گریزمان نیز موضوع مشابه بوده و در واقع همان مسئله اعتماد و زمان بازی کردن اوست. خود بازیکنان نیز می دانند که شرایط اردوی تیم ملی فرانسه یک محیط دیگر است. زیر سوال بردن گریزمان درست نیست و کم بازی کردن برای همه بازیکنان رخ می دهد. اگرچه در ترکیب تیم رقابت وجود دارد و این طبیعی است، اما گریزمان همچنان مورد تایید من خواهد بود."

دیدگاه‌ها