کد خبر : 1741875 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:17 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو تیرک برای نبردن ژنرال در دربی کرمان؛

دشمنی‌های تیرک علیه قلعه‌نویی ادامه دارد!

شاید اگر چاشنی شانس امروز همراه شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌بود، آن‌ها میتوانستند در جدال با حریف هم‌استانی پیروزی دلچسبی را تجربه کنند.

دشمنی‌های تیرک علیه قلعه‌نویی ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه" یکی از تیم‌هایی که در لیگ بیستم توانایی خلق موقعیت بالایی روی دروازه رقبا دارد، گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی بوده اما شاگردان ژنرال در سه مسابقه گذشته‌شان نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا طلسم عجیبی در این‌باره شکل گیرد و روند ناکامی‌های گل‌گهر ادامه‌دار باشد. در کنار مشکلات فنی اما بدشانسی هم گریبان‌گیر گل‌گهری‌ها شده و آن‌ها به طرز عجیبی ضربات‌شان وارد دروازه حریفان نمی‌شود.

 

شاگردان قلعه‌نویی که تا پیش از جدال امروز با مس رفسنجان، با 11 ضربه به تیرک دروازه رکورددار لیگ بیستم بودند، امروز این سناریو برای‌شان تکرار شد و تیرک دروازه مقابل ضربات مهاجمان گل‌گهر ایستاد تا توپی از خط دروازه مس در دربی استان کرمان عبور نکند؛ ضربه اولی که امروز به تیرک خورد، ضربه سر زنده‌روح روی ارسال سعید صادقی بود که به تیرک خورد و وارد دروازه نشد.

 

در ادامه بازهم ارسال زیبا از صادقی و ضربه سر مهاجم گل‌گهر که تیرک مانع از ورود به دروازه شد تا شاگردان قلعه‌نویی در کنار بی‌دقتی، طلسم عجیبی را هم یدک بشکند و روزهای بدی را در لیگ بیستم سپری کنند؛ آن‌ها حالا بیش از 270 دقیقه‌ای است که نتوانسته‌اند گلزنی کنند و این طلسم در گلزنی باعث شده تا از کورس رقابت برای کسب سهمیه آسیایی هم فاصله بگیرند.

دیدگاه‌ها