کد خبر : 1741990 | 17 اسفند 1399 ساعت 11:51 | 44.2K بازدید | 13 دیدگاه

ما طبق نظر کمیته تعیین وضعیت عمل می‌کنیم

محمودزاده: پرسپولیس هنوز مجوز ثبت قرارداد ندارد

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که تنها از طریق فدراسیون فوتبال می توانند قرارداد بازیکنان تیم های بدهکار را ثبت کنند.

 محمودزاده: پرسپولیس هنوز مجوز ثبت قرارداد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که از طریق فدراسیون به آنها اطلاع داده شده که مشکل تراکتور و رشید مظاهری حل شده و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باز شده است.


چندی پیش پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به دلیل شکایت رشید مظاهری سنگربان استقلال بسته شد. فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص اینکه مظاهری هنوز مطالباتش را از این تیم تبریزی دریافت نکرده و چگونه پنجره این تیم باز شده، گفت: ما از ریز جزئیات پرونده ها اطلاعی نداریم. این پرونده ها در کمیته های قضایی فدراسیون و کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی موجود است.


وی گفت: این کمیته ها از طریق دبیرکل فدراسیون به ما اطلاع می دهند که چه باشگاه هایی محروم هستند که در این زمینه نیز شش، هفت باشگاه لیگ برتری محروم بودند. شب قبل از برگزاری مسابقه تراکتور، کمیته تعیین وضعیت از طریق دبیرکل به ما اطلاع داد که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده و می توانیم قرارداد بازیکنان این تیم را ثبت کنیم.


محمود زاده گفت: در این زمینه وظیفه کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نیست که به این پرونده ها رسیدگی کند که چه کسانی شاکی هستند، چه افرادی مطالباتشان را دریافت کرده اند، چگونه رضایت گرفته شده است و ما اصلا مستنداتی در اختیار نداریم که به ریز جزئیات دسترسی داشته باشیم.


او گفت: فدراسیون فوتبال قبل از پنجره نقل و انتقالات زمستانی با ما مکاتبه می کند که پنجره چه تیم هایی بسته است. سپس مانند قضیه تراکتور روز قبل از برگزاری بازی با ما مکاتبه رسمی می کنند و یا در صورت فوت وقت، از طریق تماس تلفنی اعلام می کنند پنجره تیم را باز کنید تا ما سپس نامه نگاری کنیم که درباره باشگاه تراکتور در این زمینه نامه رسمی برای ما ارسال شد.


مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه چه اتفاقی درخصوص پرسپولیس رخ خواهد داد، گفت: تاکنون به ما نامه ای داده نشده که قرارداد بازیکنان این تیم را ثبت کنیم. در صورتی که نامه ای برای ما ارسال شود یا حتی از طریق فدراسیون به صورت تلفنی به ما اعلام کنند مشکل این تیم حل شده است، قرارداد بازیکنان پرسپولیس را ثبت می کنیم ولی در این زمینه هیچ اطلاعی به ما داده نشده است و مجوز ثبت قرارداد و رجیستر بازیکنان پرسپولیس به ما داده نشده است.

دیدگاه‌ها