کد خبر : 1742006 | 17 اسفند 1399 ساعت 12:59 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

متوجه 12 نفره بازی کردن ماشین سازی نشدیم

حق‌دوست: شهرخودرو را هم در حذفی شکست می‌دهیم

هافبک ذوب آهن مدعی است با حضور مجتبی حسینی شرایط فنی و روحی این تیم خوب شده و آنها برای فرار از منطقه سقوط تلاش خواهند کرد.

حق‌دوست: شهرخودرو را هم در حذفی شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست، هافبک ذوب آهن که زننده یکی از گل‌های تیمش مقابل ماشین سازی بود درباره این بازی می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود و ما با برنامه وارد زمین شدیم و به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف آگاهی داشتیم و با توجه به مواردی که کادرفنی به ما گوشزد کرده بود برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم و با استفاده خوب از موقعیت‌ها توانستیم به گل برسیم و دروازه‌مان هم باز نشد تا بتوانیم در این بازی مهم و 6 امتیازی به برتری برسیم.

 

وی در مورد تغییرات ذوب آهن زیر نظر مجتبی حسینی گفت: ذوب آهن زیر نظر مجتبی حسینی به کلی تغییر کرده و حتی می‌توان گفت تبدیل به تیم دیگری شده است. ما خیلی منظم و با برنامه بازی می‌کنیم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داریم و به خوبی می‌دانیم کادرفنی از ما چه می‌خواهد. روحیه و انگیزه به تیم برگشته و این اتفاق خیلی خوبی برای ماست تا از شرایط نیم فصل نخست خارج شویم.

 

هافبک ذوب آهن با اشاره به گلزنی در این دیدار هم توضیح داد: خوشحالم که توانستم سهم خودم را در این پیروزی ایفا کنم و در نتیجه بازی نقش داشته باشم. گلزنی هم یک کار تیمی است و حاصل تلاش بچه هاست که من به نتیجه رساندم. پاس خوب فرشاد هم موضوعی است که نباید از کنار آن بگذریم. فرشاد روز گذشته هم یک پاس خوب داد و هم یک گل خیلی خوب به ثمر رساند و به او تبریک می‌گویم بابت بازی خوبش.

 

1567395

 

حقدوست در مورد اتفاقات و حواشی بازی هم گفت: در اوایل نیمه دوم متوجه شدیم که ماشین سازی با 12 نفر بازی می‌کند و از روی نیمکت این موضوع را متوجه شدند و به مسئولان برگزاری مسابقه اطلاع دادند و این موضوع به سرعت برطرف شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

 

وی با اشاره به دیدار جام حذفی مقابل شهرخودرو هم گفت: بازی سختی در همین گام اول داریم. بازی‌های جام حذفی تک حذفی هستند و در این رقابت‌ها اولین اشتباه آخرین اشتباه است و برای همین حق اشتباه نداریم. فکر می‌کنم با روندی که در پیش داریم شهر خودرو را هم شکست می‌دهیم و راهی مرحله بعد خواهیم شد.

دیدگاه‌ها