کد خبر : 1741810 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:26 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل جذاب قعر جدولی ها؛

ذوب آهن 2 - ماشین 0؛ حسینی فاتح دوئل قعرنشین ها

شاگردان حسینی موفق به کسب پیروزی در یک نبرد حساس و شش امتیازی شدند.

ذوب آهن 2 - ماشین 0؛ حسینی فاتح دوئل قعرنشین ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ذوب آهن و ماشین سازی یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم را از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار کردند. ذوب آهن که با مجتبی حسینی نیم فصل دوم را شروع کرد، هفته گذشته با یک گل مغلوب فولاد شد و برای بیشتر نشدن فاصله اش با تیم های بالاتر، نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی امروز داشت و موفق شد با گل های مجتبی حقدوست (1) و فرشاد محمدی مهر (71) به اولین برد خود با سرمربی جدیدش دست یابد. در سمت مقابل ماشین سازی هم با مهدی پاشازاده پای به نیم فصل دوم گذاشت و در اولین بازی خود به نتیجه مساوی یک بر یک مقابل شهرخودرو دست یافته بود امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار و فرار از قعر بود اما با متحمل شدن شکست دو بر صفر، شرایطش در قعر جدول بدتر از قبل شد.

 

هفته هفدهم لیگ برتر؛ شنبه: 99/12/16 ؛ ساعت 17:30
ورزشگاه: فولاد شهر اصفهان/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: روح اله شریفی کمک‌ها: ولی کاوسی – حمید رضا افشون – محمد راهی کمک داور اضافی ۱و۲: عبدالنبی پورخلف – پیمان فرخی مهر ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

 

ترکیب ذوب آهن


شهاب گردان
سید عبدالله حسینی
مسعود ابراهیم زاده
قاسم حدادی فر (دانیال مومنی 86)
 میلاد جهانی
رضا محمود آبادی
پیمان رنجبری (حسین شنانی 90)

مهرداد قنبری
 فرشاد محمدی مهر
محمد سلطانی مهر
مجتبی حقدوست (حمید ملکی 90)


سرمربی: مجتبی حسینی

 

ترکیب ماشین سازی


محمد امین رضایی
 مهدی رستمی
سیروس صادقیان
 مهدی مومنی
بهمن سالاری (آیدین قهرمانی 50)
 ابوالفضل رزاق پور
 منصور باقری
امیر محمد عباد زاده (رضا کریمی 89)

سعید حسین پور
حبیب گردانی (وحید نعمتی 72)

سید محمد ابوترابی (علی نجفی 72)


سرمربی: مهدی پاشازاده

 

کارت زرد:

 

مهدی مومنی 75

فرشاد محمدی مهر 89

 

شرح گل:

 

ذوب آهن 1- ماشین سازی 0 (مجتبی حقدوست 1): عبدالله حسینی با یک پاس به موقع در خط دفاعی توپ را به ابراهیم زاده رساند و ارسال بلند و زیبای این بازیکن از خط دفاعی به سمت راست محوطه جریمه حریف، فرشاد محمدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن  با ضربه سر مدافع مقابل را از پیش رو برداشته و با یک پاس رو به بیرون  مجتبی حقدوست را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه چسباند.

 

1579367

 

ذوب آهن 2- ماشین سازی 0 (فرشاد محمدی مهر 71): ذوب آهن از فاصله حدود 30 متری صاحب یک ضربه آزاد شد و فرشاد محمدی مهر به تنهایی پشت این ضربه ایستاد و با ضربه ای غیرقابل مهار آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.
 

 

شرح بازی:

 

ذوب آهن خیلی زود و در همان دقیقه یک بازی موفق شد دروازه ماشین سازی را باز کند. این گل باعث شد تا تیم میهمان با یک شوک بزرگ مواجه شود، شوکی تا پایان نیمه اول روی بازی این تیم تاثیر گذاشت و شاگردان پاشازاده نتوانستند توفیقی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف نداشته باشند. در نیمه دوم بازی برخلاف پیش بینی ها ماشین سازی نتوانست برای جبران گل خورده حمله خطرناکی روی دروازه حریف تدارک ببیند و این ذوب آهن بود که با گل زیبای محمدی مهر از روی ضربه آزاد به گل دوم برسد. با حفظ این نتیجه، شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند به اولین برد خود با سرمربی جدیدشان دست یافتند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 14: محمد سلطانی مهر روی ریباند توپ ارسالی، از پشت محوطه جریمه با شوتی روی پا دروازه حریف را هدف گرفت که ضربه او با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 20: ارسال تک ضرب میلاد جهانی از سمت چپ بدون دخالت بازیکنان ذوب آهن می رفت که مستقیما وارد دروازه ماشین شود اما محمد امین رضایی به زیبایی با واکنشی به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 86: شوت از راه دور علی نجفی با اختلاف از کنار دروازه شهاب گردان راهی اوت شد.

دقیقه 3+90: قنبری با یک پاس خوب شنانی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از یک توی سر توپ دقیق در موقعیت تک به تک قرار گرفت؛ ضربه او اما راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

 

1579368

 

در حاشیه:

 

* پیروزی در این دیدار می تواند ماشین سازی را بعد از چندین ماه از رتبه شانزدهم جدا کند.

* قطع برق باعث شد تا پخش زنده بازی در اوایل نیمه اول به مدت سه دقیق متوقف شود.

* ماشین سازی دو دقیقه از نیمه اول را با 12 بازیکن بازی کرد! داور بازی بعد از متوجه شدن این موضوع، چند دقیقه کار را متوقف کرد.

دیدگاه‌ها