کد خبر : 1742041 | 17 اسفند 1399 ساعت 14:42 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از مصدومیت در کلاسیکر؛

بازگشت سریع ارلینگ هالند و ژروم بواتنگ

ارلینگ هالند و ژروم بواتنگ، دو قربانی نامدار دیدار شب گذشته بایرن مونیخ برابر دورتموند بودند و هر دو با مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند.

بازگشت سریع ارلینگ هالند و ژروم بواتنگ

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ارلینگ هالند موفق شد ظرف 9 دقیقه ابتدایی بازی برابر بایرن مونیخ، دو بار دروازه مانوئل نویر را باز کند. هر چنددبل هالند بی فایده بود و در ادامه با هت تریک لواندوفسکی بایرن مونیخ توانست 4-2 برنده کلاسیکر شود.

 

1579644

 

هالند در نیمه دوم و پس از برخوردی شدید که با ژروم بواتنگ، به شدت دچار مصدومیت شد. هالند در ابتدا به زمین مسابقه بازگشت و سعی کرد به بازی ادامه دهد اما احساس درد زیاد باعث شد او تعویض شود. در حالی که در ابتدا نگرانی هایی در رابطه با شدن مصدومیت او و مدت زمان دوری ستاره نروژی از میادین وجود داشت، اکنون اعلام شده است که هالند در بازی دورتموند در چمپیونزلیگ برابر سویا به میدان باز خواهد گشت.

 

1579645

 

اما در اتفاقی عجیب تنها چند دقیقه پس از اینکه ژروم بواتنگ هالند را مصدوم کرد، مدافع بایرن مونیخ خودش نیز دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق در حالی برای مدافع آلمانی رخ داد که در چهره او درد زیادی قابل مشاهده بود و این طور به نظر می رسد که مصدومیت بواتنگ بسیار جدی است.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی گفت که بواتنگ دچار پیچ خوردگی زانو شده است و هنوز مشخص نیست چقدر از میادین دور خواهد بود. امروز اما اعلام شد که مصدومیت بواتنگ نیز جدی نبوده و مدافع باواریایی ها پس از چند روز استراحت به میدان باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها