کد خبر : 1742060 | 17 اسفند 1399 ساعت 16:05 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

کریم تنها امید خط حمله رئال

بنزما از دریبل به یادماندنی تا گل سه امتیازی به اتلتی

هرچند آمار گلزنی کریم بنزما در دربی مادرید چندان قابل توجه نیست ولی از او بازی هایی فوق العاده برابر اتلتیکو به خاطر داریم.

بنزما از دریبل به یادماندنی تا گل سه امتیازی به اتلتی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان در نشست خبری روز گذشته خود ابراز خوشحالی کرد که کریم بنزما توانسته خود را به دربی مادرید برساند. کریم مدتی مصدوم بود ولی در بهترین زمان ممکن بهبود پیدا کرد و امشب تنها مهاجم شماره 9 رئال برابر اتلتیکو خواهد بود. ماریانو دیاز دخیره بنزما امروز به دلیل مصدومیت غایب است.

 

 

1578656

 

 

زیدان در مورد بنزما گفت:« کریم برای ما و سیستم بازی مان اهمیت بالایی دارد. نه فقط از بابت گلزنی که حضورش در میدان همیشه کلیدی است و باعث می شود دیگر بازیکنان نیز بازی بهتر و روان تری ارائه دهند. هر فوتبال دوستی از تماشای بازی های کریم لذت می برد.»

 

بنزما در بازی برگشت فصل گذشته لالیگا و در شرایطی که رئال و بارسا رقابت شانه به شانه ای دV صدر جدول داشتندt زننده تک گل برتری تیمش در در دربی بود. او روی همکاری فرلاند مندی و وینیسیوس پاس خوبی دریافت کرد و توانست کار را تمام کند اما بدون شک دریبل تاریخی روی خط او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 خاطره انگیزترین حرکت او در دربی مادرید بوده است. حرکتی که منجر به گل ایسکو شد و با همان گل رئال به فینال رفت.

 

 

1579676

 

 

آمار کلی بنزما در دربی ها اما چندان قابل توجه نیست. او در 35 بازی برابر اتلتیکو تنها 5 گل زده است یعنی هر 7 بازی و هر 527 دقیقه یک گل. از این 5 گل سه گل را او به یان اوبلاک زده است. کریم 18 بار برابر اوبلاک قرار گرفته و سه بار مغلوبش کرده؛ امشب نوبت چهارمی است؟

 

دیدگاه‌ها