کد خبر : 1742082 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 0 استقلال خوزستان 1؛

لیگ‌یک/ بازی انتحاری قاتل مس و مهاجری

شاگردان امیرخلیفه اصل در آخرین دیدار نیم فصل اول دست به کار بزرگی زدند و نارنجی پوشان مس کرمان را در خانه با یک گل شکست دادند.

لیگ‌یک/ بازی انتحاری قاتل مس و مهاجری

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز مسابقه استقلال خوزستان که میهمان این بازی بود 26 امتیاز داشت و مس کرمان با 29 امتیاز در سودای قهرمانی نیم فصل بود؛ به همین دلیل هم بود که در طول بازی شاهد یک بازی انتحاری از شاگردان محمدرضا مهاجری بودیم و آنها به خصوص در دقایق پایانی بی محابا حمله کردند و البته در دقیقه 90 نیز در یک ضدحمله غافلگیر شدند و با ضربه رضا مروانی سه امتیاز حساس این مسابقه 6 امتیازی را به حریف مستقیم دادند تا حالا در پایان نیم فصل اول مسابقات مس کرمان با 29 امتیاز پس از شهرداری آستارا و استقلال خوزستان که 31 و 29 امتیازی هستند، در رتبه دوم قرار بگیرد.


این بازی با یک ضربه به تیرک برای بازیکنان استقلال خوزستان آغاز شد ولی رفته رفته این شاگردان مهاجری بودند که بر بازی مسلط شدند؛ هر چند در دو صحنه طی نیمه اول و نیمه دوم شاهد توقف در بازی بودیم. در اولین صحنه حیدری دروازه بان مس مصدوم شد و جای خود را به حسین شهریاری داد تا برای دومین هفته متوالی مهاجری مجبور به انجام یک تغییر اجباری در خط دروازه اش شود. صحنه دیگر این بازی نیز که منجر به توقف جریان مسابقه و آمدن آمبولانس ها شد، برخورد دو بازیکن مس و استقلال خوزستان بود و در پی این ماجرا دو بازیکن دو تیم به بیمارستان منتقل شدند.


این مسابقه یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پایانی رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر بود که در پایان با گلی دیرهنگام، روز تلخی را برای مهاجری و شاگردانش رقم زد؛ در سوی مقابل اما شاگردان امیر خلیفه اصل با یک ضدحمله سریع در دقایق پایانی توانستند سه امتیاز حیاتی را به خانه ببرند؛ سه امتیازی که اگر بازی انتحاری مس در دقایق پایانی برای کسب پیروزی نبود، شاید به دست نمی آمد.

دیدگاه‌ها