کد خبر : 1742105 | 17 اسفند 1399 ساعت 18:40 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کوهلر:

آلابا هم مثل من بایرن را به خاطر پول ترک کرد

اسطوره فوتبال آلمان تردید ندارد که جدایی دیوید آلابا از بایرن به خاطر مسائل مالی است.

آلابا هم مثل من بایرن را به خاطر پول ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ، بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به همه افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و می خواهد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان و احتمالا لالیگای اسپانیا تجربه کند.

 

 

1579635

 


دیوید آلابا چنی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به شکل رسمی از تصمیم خود برای جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل پرده برداشت.  از طرفی طی روزهای گذشته دوباره بحث در مورد تیم بعدی آلابا اوج گرفته و با وجود این که اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر مدعی شدند که او به زودی با رئال مادرید قرارداد امضا خواهد کرد، اکنون به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده و پای پی اس جی هم در میان است.

 

 

 

1579636

 

یورگن کوهلر ستاره سابق بایرن، یوونتوس، دورتموند و تیم ملی آلمان در مورد آلابا گفت:« به طور قطع دلیل جدایی آلابا از بایرن، پول است و از نظر من قابل درک. او الان 28 سال دارد و قراردادی 4 یا 5 ساله با تیم جدیدش خواهد بست. می توانید هر برداشتی داشته باشید ولی از نظر من حتی چند یورو بیشتر هم می تواند در این موارد تعیین کننده باشند. معتقدم نباید آلابا را تحت هیچ شرایطی سرزنش کرد. خیلی بازیکنان هم مثل آلابا به خاطر پول تغییر تیم می دهند.»

 

کوهلر ادامه داد:« من هم بایرن را به خاطر پول ترک کردم. انتقال به یوونتوس برای من چه از لحاظ ورزشی و چه شخصیتی بسیار هم خوب بود. نمی خواهم دروغ بگویم؛ دلیل اصلی جدایی ام از بایرن، فقط مسائل مالی بود.»

 

 

دیدگاه‌ها