کد خبر : 1742173 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:51 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی بالاخره لیگ ستارگان را برد؛

قهرمانی زودهنگام السد در قطر با آمارفوق‌العاده

شاگردان ژاوی موفق شدند چهار هفته مانده به پایان فصل به قهرمانی در لیگ ستارگان برسند.

قهرمانی زودهنگام السد در قطر با آمارفوق‌العاده

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم صدرنشین السد که نیاز به برتری برای قطعی کردن قهرمانی در این فصل داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف ام‌صلال و یاران روزبه چشمی رفت.

 

1579839

 

السد پس از حملات متعدد و نمایش هجومی که در این مسابقه داشت، در دقیقه ۳۴ روی ارسال یوسف عبدالرزاق از جناح راست زمین و فرار بغداد بونجاح از مقابل روزبه چشمی که یار مستقیم او بود، توانست دروازه ام‌صلال را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

 

شاگردان ژاوی نیمه دوم را هم توفانی آغاز کردند و در دقیقه ۵۱ روی یک کار تمرین شده و پاس رو به جلوی حسن الهیدوس، با ضربه چیپ یوسف عبدالرزاق توانستند به دومین گل مقابل یاران چشمی برسند.

 

 

1579835

 

السد برای پانزدهمین بار در تاریخ لیگ ستارگان قطر به قهرمانی رسید و پُرافتخارترین تیم این مسابقات باقی ماند

 

 

السد در لحظات پایانی هم شکل هجومی خود را حفظ کرد و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده روی پاس نام تائه هی و شوت فنی تاباتا تعویضی به گل سوم دست یافت تا به پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل ام‌صلال در این دیدار رسیده و با برد پُر گل قهرمانی‌اش را قطعی کند.

 

ژاوی، ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا با وجود اینکه در زمان بازی برای السد به قهرمانی در لیگ ستارگان رسیده بود، اما در دوران مربیگری به تمام جام‌های فوتبال قطر دست یافته و تنها قهرمانی در لیگ ستارگان را تجربه نکرده بود که امشب توانست به این مهم هم برسد.

 

1579838

 

السد با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل ام‌صلال ۵۰ امتیازی شد تا با ۱۳ امتیاز بیشتر نسبت به الدحیل و با توجه به فاصله چهار هفته‌ای تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر به قهرمانی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها