کد خبر : 1742192 | 18 اسفند 1399 ساعت 08:11 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر شیوه؛ ماریتیمو به قعر رفت

هفته بیست ودوم لیگ برتر پرتغال با اتفاقات خوبی برای ماریتیمو که در ترکیب از بازیکنان ایرانی بهره می برد، نبود چرا که در خانه بازی را باخت.

تغییر شیوه؛ ماریتیمو به قعر رفت 

به گزارش "ورزش سه"، ماریتیمو برای رهایی از قعر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشت از اینرو مندس علاوه بر جو ئل همانند بازی قبلی از علی علیپور هم در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرد. اما شیوه بازی تیم از 3-4-3 به 1-5-4 تغییر کرده بود و علی علیپور اینبار هم در پست وینگر راست به میدان آمده بود. او گفته بود برای اولین بار است در این پست بازی می کند اما در بازی قبلی نمایش خوب وی دراین پست موجب شد در بازی با موریرنز هم در این پست به میدان بیاید. همانند دیدارهای قبلی امیر عابدزاده مرد شماره یک ماریتیمو بود. 

 

فلیپه سوآرس در دقایق 23 و 89 برای تیم میهمان در این بازی گلزنی کرد با این توضیح که علی علیپور هم در جریان بازی از سوی مندس تعویض شد. این شکست موجب شد که ماریتیمو 18 امتیازی باقی بماند. این یعنی اینکه تیم مندس یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود. البته 12 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است و فاصله ماریتیمو با تیم سیزدهم سه امتیاز است و با یک برد می تواند شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کند. با این حال نمی شود منکر شد ماریتیمو روزهای بحرانی را در لیگ برتر پرتغال پشت سر می گذارد و همین موجب تصمیمات متعدد از سوی مندس برای ماریتیمو شده است. یکی از آنها تغییر شیوه بازی تیم و دیگری استفاده از علی علیپور در پست وینگر راست است در حالی که این بازیکن بیشتر در پست سانتر فورواد بازی کرده است. او در روزهایی که بعد از رفع مصدومیت به ترکیب اصلی ماریتیمو برگشته دوست داشت در پست تخصصی اش به میدان می رفت تا با گل هایش شرایط تیم را تغییر می داد.

دیدگاه‌ها