کد خبر : 1742193 | 18 اسفند 1399 ساعت 08:23 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه؛ برخورد گرم عاشوری و زارع (عکس)

دیروز و در یکی از بازی های هفته پایانی دور رفت لیگ یک بادران در خانه پذیرای ملوان بود که در نهایت موفق شد این تیم را با 3 گل شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بادران که در دو بازی قبلی خود در برابر قشقایی و رایکا شکست خورده بود برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان بازی را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود روی ضربه ایستگاهی مرتضی خراسانی به گل رسید. مهاجم جوانی که بازی در شهر خودرو را هم در کارنامه دارد. بادران با 3 گلی که در این دیدار زد شمار گل های خود را به عدد 21 رساند و این موجب شد به تهاجمی ترین تیم لیگ یک تبدیل شود. و البته به باور کارشناسان این تیم با وجود شکست هایی که داشته فوتبال زیبایی را ارایه می دهد به این خاطر که محسن عاشوری به فوتبال روی زمین و گردش توپ در مناطق سه گانه و هم چنین تعداد پاس های زیاد در جریان بازی تاکید زیادی دارد . گفته می شود سبک فوتبال او بیشتر برگرفته شده از مصطفی دنیزلی است. 

 

بازگشت صمد احمدی به چارچوب دروازه بادران که در بازی قبلی به دلیل بیماری در ترکیب تیم به میدان نیامده بود و هم چنین داود رجبی در پست دفاع چپ که موجب شد ایمان اکبری هم به پست اصلی اش یعنی دفاع میانی در کنار پویا سیف پناهی برگردد اینبار موجب شد بادران در خط دفاعی به مراتب عملکرد بهتری داشته باشد با این که ملوانی ها هم برای جبران گل های خورده حملاتی داشتند. در ادامه توپ دزدی مرتضی خراسانی موجب گل دوم او و بادران شد و سید محسن حسینی که در دقایق پایانی به جای مرتضی خراسانی وارد میدان شده بود روی پاس خوب سجاد احمدی و ضربه دقیق گل سوم بادران را رقم زد. سید محسن حسینی نیز بعد از ماه ها به خاطر مصدومیت اولین بار بود که در ترکیب تیم بادران به میدان می آمد. 

 

در حاشیه این دیدار اما برخورد گرم محسن عاشوری و مازیار زارع در ابتدا و انتهای بازی بود؛  محسن عاشوری با اینکه زاده نوشهر است اصالت گیلانی هم دارد به این خاطر که پدر مرحوم او در لنگرود متولد شده بود و جالب اینکه علاوه بر زبان مازنی گیلگی را هم به خوبی گیلانی ها صحبت می کند. این بازی در نهایت بدون هیچ حاشیه خاصی پایان یافت و بادرانی ها به احترام تیم ملوان در زمین شادی نکردند و راهی رختکن شدند. بادران در هفته بعدی مسابقات میزبان استقلال خوزستان است که یکی از تیم های خوب مسابقات بشمار می رود و با شکست مس در کرمان نشست داد که یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر است.

عکس: مهدی افشاری

 

1579880

برخورد گرما محسن عاشوری و مازیار زراع؛ در پایان بازی هم مازیار زراع به سمت محسن عاشوری آمد و برد را به او تبریک گفت.

 

1579881

قابی از گل زنان تیم بادران در بازی با ملوان؛ مرتضی خراسانی پیش از خروج از زمین دو گل زد و جانشین او سید محسن حسینی نیز زننده گل سوم بود.

دیدگاه‌ها