کد خبر : 1742197 | 18 اسفند 1399 ساعت 08:45 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت 15 درصدی؛ دلیل استعفای پایان رافت

پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا از سمت خود استعفاء کرده است. این استعفاء بر خلاف تصور صوری نیست و خیلی هم جدی است.

پرداخت 15 درصدی؛ دلیل استعفای پایان رافت 

به گزارش "ورزش سه"، حتی سید مهدی حسینی نسب دستیار وی هم از سمت خود استعفاء کرده است. این در حالی است که شهرداری آستارا با عبور از سد هوادار در هفته پایانی دور رفت 31 امتیازی و قهرمان شد. آنهم در اولین فصل حضور در لیگ یک. بازیکنان تیم شهرداری آستارا پیش از بازی با هوادار یکی دو جلسه تمرین نکردند. آنها خطاب به پایان رافت گفتند وقتی در شرایطی که یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بشمار می روند به خواست های مالی آنها توجه نمی شود پس چه وقت قرار است دستمزدهای آنها پرداخت شود و در نهایت هم حاضر به تمرین نشدند. پایان رافت با هر زحمتی که بود بچه ها را برای بازی با هوادار در هفته پایانی دور رفت آماده کرد اما بعد از این بازی همان طور که به بازیکنان وعده داده بود در صورت عدم رفع مشکلات مالی تیم از سمت خود استعفاء خواهد کرد، تصمیم خود را عملی کرد. 

 

از ابتدای فصل تا اکنون تنها 15 درصد از دستمزد بازیکنان پرداخت شده است در حالی که طبق قانون پرداختی ها به بازیکنان در حال حاضر باید به 50 درصد رسیده باشد. شهرداری آستارا در حالی قهرمان دور رفت بازی ها شد که تنها دو بازی در آستارا از حریفان پذیرایی کرد و بیشتر بازی های خانگی در دور رفت را در استادیوم سردار جنگل رشت انجام داد به این دلیل که استادیوم وحدت شهر آستارا مورد تایید سازمان لیگ نبود. 

 

به هر صورت صدرنشین لیگ یک از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد و این در حالی است که یک هفته دیگر از مسابقات پیش از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد و این می تواند موقعیت تیم شهرداری آستارا را در جدول رده بندی و در بین مدعیان متزلزل کند و شاید بازیکنان این تیم به خاطر ادامه مشکلات  امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نشوند.

دیدگاه‌ها