کد خبر : 1742224 | 18 اسفند 1399 ساعت 10:33 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بادامکی به جدایی ستاره‌های شهرخودرو

سرپرست باشگاه شهرخودرو مدعی است تنها با برآورده شدن انتظارات باشگاه اجازه جدایی به ستاره‌های تیم داده خواهد شد.

واکنش بادامکی به جدایی ستاره‌های شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلال و پرسپولیس ستاره‌های شهرخودرو را نشانه گرفته‌اند، سرپرست این باشگاه مدعی است که تنها در صورت برآورده شدن انتظارات این باشگاه، اجازه جدایی به آنها داده خواهد شد.
 

استقلال، پرسپولیس و گل گهر به شدت به دنبال جذب ستاره‌های شهرخودرو هستند و علی نعمتی، امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی مورد توجه این باشگاه‌ها برای انتقال قرار گرفته‌اند. انتقالی که البته با شرط دریافت مبلغ رضایتنامه از سوی باشگاه شهرخودرو با مانع مواجه شده است.

 

حسین بادامکی سرپرست این باشگاه در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: با توجه به حواشی و مشکلات به وجود آماده بر سر مالکیت باشگاه، مهدی رحمتی رضایت خود را برای جدای این دو بازیکن برخلاف میل باطنی خود اعلام کرد. اما حالا بعد از جلسات برگزار شده در خصوص مسائل مدیریتی تیم شرایط فرق کرده است و با دستور مهدی رحمتی ما به دنبال حفظ بازیکنان خود هستیم. اما در هر صورت اصول اخلاقی و حرفه‌ای می‌گوید اگر تیمی بازیکنان ما را می‌خواهد باید با باشگاه مکاتبه کند.

 

اکنون باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل خط دفاعی خود به دنبال این است تا از بین علی نعمتی یا فرشاد فرجی یکی را به خدمت بگیرد و استقلال و گل گهر سیرجان نیز برای جذب امین قاسمی نژاد کورس گذاشته‌اند و باید دید قادر به برآورده کردن انتظارات این باشگاه برای صدور رضایتنامه خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها