کد خبر : 1742232 | 18 اسفند 1399 ساعت 10:55 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش احساسی جرارد به موفقیت تاریخی رنجرز

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی گلاسکو رتجرز از قهرمانی این تییم ذوق زده شده است.

واکنش احساسی جرارد به موفقیت تاریخی رنجرز

به گزارش "ورزش سه"، تساوی دیشب سلتیک برابر داندی یونایتد به منزله مسجل شدن قهرمانی گلاسکو رنجرز بعد از یک دهه و قطع کردن نوار متوالی قهرمانی های رقیب دیرینه بود. گلاسکو تا اینجای فصل و بعد از گذشت 32 هفته حتی یک بار هم شکست نخورده و 28 بار نیز پیروز شده است. استیون جرارد، سرمربی جوان رنجرز که به اولین قهرمانی دوران مربیگری خود دست یافت، مدعی شد این موفقیت به هواداران تعلق دارد و باشگاه متعلق به آنها می باشد.

 

1557259

 

استیون جرارد گفت: "در حال حاضر صحبت کردن برایم بسیار دشوار است. من در اوج خوشحالی بوده و تراوش احساسات هستم و لبته ماجراجویی های رنجرز هنوز تمام نشده است. اتفاقات دیگری برای من و باشگاه در راه است. وقتی شما قهرمان می شوید، دیگر همیشه همه چیز معطوف به مراحل بعدی پیش روی شما می شود. من قبل از هر چیز باید بگویم که به این بازیکنان واقعا افتخار می کنم و آنها مهمترین ارکان این باشگاه هستند.

 

اما همین بازیکنان نیز به اندازه هواداران مهم نیستند. زیرا هواداران هستند که باعث ساخت یک باشگاه می شوند. این قهرمانی معتبق به آنهاست، ما گاهی اوقات نیز نتایج خوبی نگرفتیم، اما حالا واقعا در اوج آسمان ها هستیم."

دیدگاه‌ها