کد خبر : 1742290 | 18 اسفند 1399 ساعت 14:13 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

با هدایت رافت و کاپیتانی افشین؛

آستارا و قهرمانی نیم‌فصل با دستان خالی

تیم‌شهرداری آستارا با هدایت پایان رافت بازیکن سابق پرسپولیس توانست قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول شود.

آستارا و قهرمانی نیم‌فصل با دستان خالی

به گزارش ورزش سه ،  کسی فکرش را نمی‌کرد  در حضور تیم های قدرتمندی همانند ملوان انزلی، مس کرمان، فجرسپاسی، بادران تهران،استقلال خوزستان و سایر مدعیان قدیمی و مطرح فوتبال ایران در لیگ یک شهرداری آستارا به ناگهان با مربی بومی خود  پایان رافت قهرمان تورنمت نیم فصل لیگ یک باشند .


زمانی این شگفتی تکمیل میشود که بدانیم آستارایی ها تنها در بازی های انتهایی خود توانستند در استادیوم وحدت آستارا مجوز بازی بگیرند و قبل از آن در استادیوم سردار جنگل رشت بازی کردند تا استادیوم خودشان شرایط برگزاری بازی را بگیرد.

 

آستارایی‌ها در هفته پایانی نیم‌فصل اول در خانه توانستند در تقابلی 6 امتیازی هوادار را شکست بدهند و با توجه به شکست مس کرمان، با 31 امتیاز به صدر جدول برسند و با شگفتی‌سازی قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کنند.

 

قهرمانی که البته خیلی زود به کام هواداران این تیم تلخ شد، چرا روز گذشته و پس از پایان دیدار با هوادار پایان رافت سرمربی این تیم از سمت خود به دلیل مشکلات مالی استعفا داد‌؛ ضمن آن‌که آرش افشین کاپیتان باتجربه شهرداری آستارا که نقش پررنگی در صدرنشینی تیمش داشت هم به دلیل مشکلات مالی در آستانه جدایی از تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها