کد خبر : 1742318 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:47 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و هراز به سومی مشترک قناعت کردند

استارت نبرد قهرمانی لیگ والیبال از جمعه

شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان نبرد قهرمانی لیگ برتر والیبال را در آخرین روزهای سال برگزار خواهند کرد.

استارت نبرد قهرمانی لیگ والیبال از جمعه

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه به پایان رسید و تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. تیم‌های سپاهان اصفهان و لبنیات هراز آمل با پذیرش شکست برابر نمایندگان سیرجان و ارومیه به دیدار رده‌بندی لیگ برتر راه یافتند.


نشست بررسی نحوه برگزاری فینال لیگ برتر امروز در فدراسیون با حضور داورزنی و نمایندگان دو تیم فینالیست برگزار شد. در نهایت و بعد از توافق به عمل آمده در این نشست، فینال لیگ برتر از روز جمعه ۲۲ اسفندماه آغاز خواهد شد و دیدار نهایی این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

 

1580066


بدین ترتیب تیم‎های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۲ اسفند و ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۴ اسفندماه به مصاف یکدیگر می روند و در صورت نیاز به مسابقه سوم، ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد تا پرونده لیگ برتر سال ۹۹ با معرفی قهرمان بسته شود.


همچنین دیدار رده‌بندی لیگ برتر امسال به دلایل مختلفی از جمله درخواست دو باشگاه سپاهان و لبنیات هراز آمل، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از مصدومیت احتمالی ملی‌پوشان، برگزار نخواهد شد و عنوان سومی مشترک به تیم‌های سپاهان و لبنیات هراز آمل رسید.

دیدگاه‌ها