کد خبر : 1742331 | 18 اسفند 1399 ساعت 16:22 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

بانک مرکزی پنجره استقلال را باز می‌کند؟

با اعلام سخنگوی باشگاه استقلال مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی از بانک مرکزی کمک خواسته‌اند.

بانک مرکزی پنجره استقلال را باز می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از مدت ها قبل به خاطر شکایت 137 هزار دلاری نیکولای بودوروف از سوی فیفا بسته شده و مدیران باشگاه به دنبال باز کردن آن هستند.


از این رو تا زمان باز نشدن پنجره نقل و انتقالات استقلالی‌ها نمی‌توانند بازیکن جدیدی را به طور رسمی جذب کنند. حالا اما مدیران باشگاه در صدد هستند تا هرطور شده منابع مالی را در این خصوص تامین کنند. در این خصوص آنها با بانک مرکزی نیز رایزنی کردند و منتظر پاسخ آنها هستند.


حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «ما چند وقت پیش با دشواری پنجره باشگاه را باز کردیم ولی خیلی راحت این زحمات به هدر رفت.»


وی افزود: «امروز صبح نشست هیات مدیره داشتیم و مددی گزارشی به ما ارائه کرده، جمع بندی به این شکل شد که تمام اقدامات برای باز شدن پنجره با سرعت بیشتری دنبال شود. به دنبال رایزنی با بانک مرکزی و تامین منابع ریالی هستیم و ان شاالله پنجره ما باز خواهد شد.»


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد و مسئولان استقلال چه زمانی قادر خواهند بود با تامین پول بودوروف پنجره نقل و انتقالاتی شان را باز کنند.

دیدگاه‌ها