کد خبر : 1742343 | 18 اسفند 1399 ساعت 17:17 | 105.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای آاس:

لاپورتا نیامده شروع کرد؛ مذاکره با هدف رئال مادرید

خوان لاپورتا شب گذشته رئیس باشگاه بارسلونا شد و خیلی زود هم مذاکره با اهداف مورد نظرش را شروع کرد.

لاپورتا نیامده شروع کرد؛ مذاکره با هدف رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا شب گذشته در رقابت با ویکتور فونت و تونی فرکسا توانست رئیس باشگاه بارسلونا شود. این دومین دوره مدیریتی او در بارسلوناست. او بین 2003 تا 2010 نیز رئیس باشگاه کاتالان بود.

طبق ادعای آاس، لاپورتا که از پیروزی خود اطمینان داشت و مدیران برنامه مشهور دنیا نیز از این قضیه تقریبا اطمینان داشتند، از هفته قبل گفت و گو ها را شروع کرده اند. پینی زاهاوی و فالی رمضانی دو مدیر برنامه آلابا مذاکراتی با لاپورتا در مورد ستاره اتریشی داشته اند.

 

 

1580022

 

 

آلابا که جدایی اش از بایرن قطعی شده و حتی نشریه مارکا با اطمینان خبر از انتقال او به رئال می دهد، هنوز مقصد بعدی اش را فاش نکرده است و گفته می شد رئال و پی اس جی گزینه های اخحتمالی او محسوب می شوند ولی لاپورتا قصد دارد معادلات را به هم بزند.


آلابا مدافعی چند پسته است و می تواند در سمت چپ، دفاع میانی و حتی هافبک دفاعی بازی کند و برای بارسا هم بازیکنی مفید خواهد بود. این انتقال البته دشواری های زیادی دارد چرا که هم دستمزد او بالاست و هم پاداش قابل توجهی برای انتقال خود می خواهد؛ در حالی که خزانه بارسا فعلا خالی از پول است.

 

 

1578023

 

 

در بارسا بازیکنانی چون آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو حضور دارند که کارآیی لازم را ندارند ولی دستمزد بالایی دریافت می کنند. به نظر می رسد لاپورتا در اولین قدم باید تیم را از چنین بازیکنانی خالی کند تا بتواند آلابا و ستاره های بزرگ دیگر مدنظرش را جذب کند.

 

دیدگاه‌ها