کد خبر : 1742376 | 18 اسفند 1399 ساعت 19:38 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت نیمار برای دیدار برابر بارسلونا مشخص شد

به نظر می‌رسد نیمار مشکلی برای همراهی پاری سن ژرمن در دیدار چهارشنبه شب مقابل بارسلونا نخواهد داشت.

وضعیت نیمار برای دیدار برابر بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و در جریان دیدار پاری سن ژرمن برابر کان بود که فوق ستاره برزیلی این تیم یعنی نیمار دچار یک مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود. موضوع نگران کننده تر این بود که به نظر می رسید ستاره برزیلی دوباره از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است.

 

با این حال هر طور که بود فوق ستاره برزیلی طی این مدت ریکاوری خود را پشت سر گذاشت. این در حالی است که نیمار دیدار حساس دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابق خود یعنی بارسلونا را از دست داد؛ مسابقه ای که البته با عملکرد فوق‌العاده شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه بود و آن ها با نتیجه 4-1 بارسلونا را در نوکمپ شکست دادند تا بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشند.

 

 

1573444

 

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسید که نیمار دیدار برگشت مقابل بارسا در پارک دو پرنس را هم به دلیل آسیب‌دیدگی از دست بدهد اما ریکاوری ستاره برزیلی بسیار بهتر از حد انتظار پیش رفت. نیمار در تمرین اخیر پاری سن ژرمن حضور داشت و شواهد حاکی از آن است که او مشکلی برای همراهی تیم فرانسوی در دیدار حساس مقابل بارسلونا نخواهد داشت.

 

گفتنی است پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه شب در پارک دو پرنس میزبان بارسلونا خواهد بود و در صورت به میدان رفتن نیمار، تقابل او با هم‌تیمی‌های سابق خود مخصوصاً دوست صمیمی اش یعنی لیونل مسی می تواند از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها