کد خبر : 1742417 | 19 اسفند 1399 ساعت 01:20 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر 1-0 آتالانتا: تیم کونته متوقف نمی‌شود

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 آتالانتا را شکست بدهد.

اینتر 1-0 آتالانتا: تیم کونته متوقف نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند در این دیدار با یک گل آتالانتا را شکست بدهند و فاصله 6 امتیازی شان با میلان در صدر جدول رده بندی را حفظ کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، چیزی نمانده بود که رومرو به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما واکنش به موقع اسپورتیلو، دروازه آتالانتا را بسته نگه داشت.

در ادامه این تیم میزبان بود که تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفت اما باز هم موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 28، نوبت لوکاکو بود که با یک حرکت خوب، برای اینتری ها موقعیت سازی کند اما حضور به موقع جیمسیتی، مانع گلزنی او شد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان آتالانتا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 41، روی یک ضربه کرنر، ضربه سر دووان زاپاتا، تبدیل به گل اول بازی شود اما هاندانوویچ با یک واکنش تماشایی، مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

روی کرنر بعدی هم آتالانتا صاحب موقعیت شد اما بروزوویچ روی تیر اول توپ را دفع کرد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، در دقیقه 54 سرانجام این میلان اشکرینیار بود که دروازه آتالانتا را باز کرد. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت مقابل مدافع پیش تاخته اینتر قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری اینتر بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 58، چیزی نمانده بود که لوکاکو اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع رومرو و تکل دیدنی او، مانع از باز شدن دروازه آتالانتا برای بار دوم شد.

پس از آن نوبت بازیکنان آتالانتا بود که برای زدن گل تساوی پیش بکشند و در دقیقه 69، زاپاتا روی پاس پسینا صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات تیم میهمان ادامه داشت و در دقیقه 76، این بار موریل بود که تا آستانه باز کردن دروازه اینتر پیش رفت اما باز هم هاندانوویچ مانع گلزنی او شد.

تلاش بازیکنان میهمان برای رسیدن به گل تساوی تا آخرین ثانیه های بازی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 1-0 اینتر به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها