کد خبر : 1742424 | 19 اسفند 1399 ساعت 11:55 | 120.1K بازدید | 1 دیدگاه

دو گل و جایزه MVP

هدیه ویژه کریم انصاری‌فر به همسرش(عکس)

آ اِ ک برابر آپولون با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد که کریم انصاری‌فرد با به ثمر رساندن هر دو گل، قهرمان این مسابقه بود.

هدیه ویژه کریم انصاری‌فر به همسرش(عکس)

به گزارش "ورزش سه" بعد از حدود دو ماه گلزنی، شادی‌های پس از گل ستاره ایرانی تیم آ اِ ک برای هم‌تیمی‌هایش خیلی عجیب و غریب به نظر نمی‌آمد اما کریم قصد خاصی از نحوه شادی پس از گل و کشیدن شکل قلب مقابل دوربین‌های تلویزیونی داشت.

 

او که در پایان 90 دقیقه جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد، در حرف‌های خود با دوربین کنار زمین درباره بازیافتن اعتماد به نفس در تیم آ اِ ک صحبت کرد و هم‌چنین با همسرش شوخی کرد که جایزه mvp را به مناسبت تولد او به خانه خواهد برد و به وی اهدا خواهد کرد.

 

کریم انصاری‌فرد در صحبت‌های پس از پایان بازی گفت: "اول از همه به تیمم تبریک می گویم که به رده دوم بازگشتیم؛ بعد از مصدومیتم در مسابقه با آریس، 3-4 مسابقه در ترکیب تیم نبودم و بازگشت به شرایط گذشته برایم شخت بود اما خوشحالم که گل زدم و کمک کردم.

 

1580295

 

1580202

 

1580294

 

او درباره آینده تیمش هم توضیح داد: "ما به خوبی می‌دانیم که تیم بزرگی هستیم، بازیکنان خوبی هستیم و کادرفنی خوبی داریم؛ در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. ما باهم برای رسیدن به هدف‌مان متحد هستیم زیرا تیم بزرگی داریم. ما می‌خواستیم امروز با پیروزی راحت، اعتماد به نفس کسب کنیم و با روانشناسی خوبی وارد پلی آف شویم ".

 

او درباره جشن گل خود هم گفت: "اول از همه من به همه زنان دنیا روز زن را تبریک می‌گویم؛ فردا تولد همسرم است، می خواستم برای او آرزو کنم. داشتم به این فکر می‌کردم که چه بخرم، گلها را به ثمر رساندم و اکنون جایزه بهترین بازیکن زمین را به خانه می‌برم تا به او بدهم، چرا که من قبلاً هدیه‌ای از او دریافت کرده ام.

دیدگاه‌ها