کد خبر : 1742431 | 19 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی 1-0 برابر آتالانتا؛

کونته: فشار میلان و یووه روی ما بیشتر می‌شود

در دیدار شب گذشته اینتر موفق شد 1-0 آتالانتا را شکست داده و آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری، بسیار خوشحال بود که توانستند فاصله خود با میلان در رده دوم جدول را به شش امتیاز افزایش دهند.

کونته: فشار میلان و یووه روی ما بیشتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته پس از برد شیرین 1-0 برابر آتالانتا و کسب سه امتیاز بسیار حیاتی گفت که از حریف موقعیت های بیشتری خلق کردند و شانس های خوبی برای گلزنی داشتند که هدر دادند.

 

1580214

 

کونته گفت: "ما دوباره 6 امتیاز فاصله ایجاد کردیم. ما بعد از آنها بازی کردیم و می دانستیم که رقیب اصلی مان در برابر ورونا پیروز شده، یووه هم برابر لاتزیو پیروز شده بود و به ما نزدیک تر شده بودند. اینکه از حالا تا پایان فصل فشار آنها روی ما بیشتر شود، غیر قابل اجتناب است.

علاوه بر این ما برابر آتالانتا بازی می کردیم؛ تیمی که از تیم های بزرگ امتیاز می گیرد. آنها تیم سختی هستند، سرسخت هستند و اگر به خوبی برای بازی با آنها آماده نباشید ممکن است کنترل بازی را از دست بدهید.

به نظر من آنها برای بازی امروز هوشمندانه تر از بازی های قبل آماده شده بودند، شاید به این دلیل که آنها کمی از این موضوع که ما می دانیم چطور به آنها ضرر بزنیم، ترسیده بودند و کمی کمتر از همیشه قدرتمند و پر انرژی بودند. این سه امتیاز مهم برابر تیمی عالی بود. مخصوصا که ما آتالانتا را از رقابت در اسکودتو جدا کرده ایم چرا که 13 امتیاز از آنها بیشتر داریم."

 

1580215

 

 در دقیقه 54 بازی میلان اشکرینیار توانست دروازه آتالانتا را باز کند. روی یک ضربه کرنر توپ در یک رفت و برگشت مقابل مدافع پیش تاخته اینتر قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

کونته افزود: "ما همچنین شانس های هیجان انگیزی را از دست دادیم. می توانستیم بهتر آنها را شکست دهیم. شانس های بزرگی داشتیم اما آنها را هدر دادیم. ما از روی نقطه کرنر گل زدیم اما چندین شانس دیگر هم داشتیم. هر چند نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما فرصت هایی بسیار مهم و هیجان انگیز بودند."

دیدگاه‌ها