کد خبر : 1742448 | 19 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

هاندانوویچ: در اینتر همه با هم سختی می‌کشیم

سمیر هاندانوویچ، دروازه بان اینتر، تایید کرده است که آتالانتا بازی سختی را برابر آنها رقم زد و خوشحال است که نراتزوری توانست بالاخره سه امتیاز مهم را در این بازی از آن خود کند.

هاندانوویچ: در اینتر همه با هم سختی می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه، اتالانتا تمام تلاش خود را در سن سیرو کرد تا حداقل با یک امتیاز از این بازی خارج شود، اما در نهایت با گل دقیقه 54 میلان اشکرینیار پذیرای شکست شد.

هاندانوویچ از اینکه می دید هم تیمی هایش با هم متحد هستند و توانستند سه امتیاز بسیار مهم این بازی در کورس قهرمانی را کسب کنند بسیار خشنود بود.

 

1580233

 

دروازه بان اینتر گفت: "ما نتظار بازی سختی را داشتیم چرا که آتالانتا تیمی بسیار عالی است. آنها هم در ایتالیا و هم در اروپا نشان داده اند که حریف اسانی نیستند. فکر می کنم که این بازی بود که کمی در آن به زحمت افتادیم و اذیت شدیم، اما به هر حال پیروز شدیم.

جزییات در این بازی تعیین کننده بودند. آنها در نیمه اول بسیار خطرناک ظاهر شدند اما ما هم خوب بازی کردیم و خوش شانس هم بودیم که گل نخوردیم و سپس توانستیم بازی را ببریم.

بازی سختی بود، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر تاکتیکی. مهمترین موضوع این است که همیشه پیروز شویم چرا که همه بازی ها سه امتیاز دارند. این بازی برای قهرمانی ما مهم بود.بقیه تیم ها هم باید برابر آتالانتا بازی کنند و این تیم اصلا حریف آسانی نیست."

 

1580234

 

اینتر در جدول سری آ اکنون با شش امتیاز بیشتر از میلان صدرنشین است و بخت اول قهرمانی به حساب می آید.

هاندانوویچ افزود: "ما باید همچنان همانطور که تا اینجا بازی کرده ایم، بازی کنیم. وقتی باید بازی کنید و دریبل کنید، باید این کار را همه با هم انجام دهید و هر وقت لازم شد هم همه باید با هم رنج بکشیم و تحت فشار قرار بگیریم. لازم نیست با یک بازی خوب برنده شوید، اما باید بدانید که چگونه در بازی ها برنده شوید."

 

دیدگاه‌ها