کد خبر : 1742508 | 19 اسفند 1399 ساعت 14:25 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس رکساچ:

ناامید نیستم؛ بارسا فردا می تواند معجزه کند

کارلس رکساچ معتقد است بارسا قادر به تکرار معجزه 2017 برابر پی اس جی است.

ناامید نیستم؛ بارسا فردا می تواند معجزه کند

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش بارسلونا در نوکمپ با نتیجه سنگین 1-4 مغلوب پی اس جی شد. پاریسی ها بدون نیمار هم مشکلی برای برتری بر بارسا نداشتند و با هت تریک به یادماندنی کیلیان امباپه به راحتی از باشگاه کاتالان یک مغلوب ساختند تا در یک قدمی صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

 

 

1574209

 

 

فردا در پارک دو پرنس، بازی برگشت به انجام خواهد رسید و بسیاری از حالا پی اس جی را تیم صعود کننده می دانند ولی بارسا نسبت به سه هفته پیش پیشرفت چشمگیری داشته و با توجه به اینکه سال 2017 توانست باخت 4-0 بازی رفت را با برد 6-1 جبران کند و پی اس جی را معجزه وار حذف کند، هستند کسانی که باور دارند بارسا بار دیگر قادر به تکرار معجزه است.

 

 

1580335

 

 

کارلس رکساچ مربی و بازیکن سابق بارسا و از اسطوره های باشگاه، از جمله این افراد است. او به رادیو مارکا گفت:« واقعیت این است که در بازی رفت یکی از سنگین ترین شکست های خانگی تاریخ بارسا رقم خورد ولی هرگز نباید بارسا را مرده تصور کرد. رونالد کومان در همین مدت اندک نشان داده که مربی شجاعی است و او DNA بارسلونا را هم دارد. سیستم او باعث بهتر شدن وضعیت بازیکنان شده و من برای بازی فردا ناامید نیستم.»

 

رکساچ که 21 سال پیش، اولین قرارداد مسی با بارسا را در یک رستوران، روی یک دستمال کاغذی نوشت و امضا کرد، در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی گفتمسی نگران آینده بارسلوناست و به همین دلیل در انتخابات ریاست باشگاه شرکت کرد. انتخاب لاپورتا هم به سود او شد و معتقدم لئو باید در بارسا بازنشسته شود.»

 

دیدگاه‌ها