کد خبر : 1742523 | 19 اسفند 1399 ساعت 16:23 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی چیزها برای اثبات دارم

فراموش نکنید که من هنوز بازیکن رئال هستم

لوکا یوویچ از درخشش برای رئال ناامید نیست و خوشبین است در آینتراخت فرانکفورت به فرم خوبش برگردد تا بتواند همان بازیکنی شود که رئال برایش 60 میلیون یورو پرداخت کرد.

فراموش نکنید که من هنوز بازیکن رئال هستم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ بعد از یک سال و نیم ناموفق در رئال و در بازگشت به آینتراخت فرانکفورت خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم نشان داد و در بازی های اخیر که به شکل جانشین وارد زمین شده، 3 گل به ثمر رسانده است اما نکته قابل توجه در مورد یوویچ نیمکت نشینی های اوست. 

برخی معتقدند سرمربی فرانکفورت به دلیل قرضی بودن انتقال یوویچ به او در ترکیب ثابت میدان نمی دهد و این مهاجم صرب تابستان به رئال باز می گردد.

 

 

1580360

 

 

یوویچ در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:« فشار روی بازیکن در فوتبال حرفه ای یک امر طبیعی است و هرگز ناکامی به ذهن من خطور نکرده و نخواهد کرد. من هیچ مشکلی با انتقادات و فشاری که رویم وجود دارد، ندارم. همیشه عاشق چالش های جدید هستم و از رقابت لذت می برم. می دانم چه ارزشی دارم و اینکه توانایی هایم در چه اندازه ای است.»

 

 

1563317

 

 

یوویچ ادامه داد:« این دوره ای تعیین کننده برای آینده فوتبالی من است؟ خیر؛ چرا که فقط 23 سال دارم و فراموش نکنید که من هنوز بازیکن رئال مادرید یکی از بهترین تیم های دنیا هستم. امیدوارم بازهم به اردوی تیم ملی صربستان دعوت شوم ودر دور مقدماتی جام جهانی به میدان بروم. الان برایم مهمتر از هر چیزی بازگشت به فرم خوبم است. من هنوز می توانم در رئال خیلی چیزها را ثابت کنم.»

 

دیدگاه‌ها