کد خبر : 1742530 | 19 اسفند 1399 ساعت 16:50 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

رستاخیر چندباره هازارد؛ استارت برای آتالانتا

ادن هازارد چیزی تا بازگشت به میادین فاصله ندارد و ممکن است شنبه پیش رو برابر الچه وارد فهرست رئال شود.

رستاخیر چندباره هازارد؛ استارت برای آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره 130 میلیون یورویی رئال مادرید در حال تبدیل شدن به ناامیدکننده ترین خرید تاریخ رئال است. او 15 بهمن برای نهمین بار در یک سال و نیم گذشته مصدوم شد و برخی تردید دارند که بتواند بار دیگر به روزهای اوجش در چلسی برگردد.

 

 

1570719

 

 

هازارد به تازگی توانسته بود به ترکیب رئال برگردد ولی طبق گفته پزشکان باید 4 تا 6 هفته دیگر نیز به دور از میادین بماند؛ هرچند در یکی دو هفته گذشته بر خلاف پیش بینی ها به تمرینات رئال بازگشته و امیدوار بود به دربی برسد اما اینظور نشد.

 

هازارد برابر اتلتیکو غایب بود ولی طبق ادعای آاس او شنبه در بازی برابر الچه وارد فهرست رئال خواهد شد و احتمالا در نیمه دوم از سوی زیدان به میدان فرستاده می شود تا برای بازی حساس برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا در شرایط بازی قرار بگیرد.

 

 

1567486

 

 

وضعیت بدنی هازارد تعیین می کند که او هفته بعد برابر آتالانتا از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد یا خیر. زیدان بارها ثابت کرده است که روی بازیکنان مصدومیش ریسک نمی کند ولی ستاره بلژیکی بازی با آتالانتا را بهترین میدان برای رستاخیز دوباره خود می داند و می خواهد در آن حاضر باشد.

او از تابستان 2019 که به رئال پیوست، تا به امروز 47 بازی را از دست داده است.

 

دیدگاه‌ها